کد خبر : 124881
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 - 0:26
-

امیدیه قهرمان نیم فصل / پیروزی با طعم نائب قهرمانی برای زنجانی ها / دومین سه امتیاز متوالی رسالت / هایپر با کام شیرین به تعطیلات رفت

امیدیه قهرمان نیم فصل / پیروزی با طعم نائب قهرمانی برای زنجانی ها / دومین سه امتیاز متوالی رسالت / هایپر با کام شیرین به تعطیلات رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر یکشنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: نفت امیدیه ۲ – شهرداری رشت صفر گلزنان: سعید کرمی – گل بخودی (امیدیه) در مهم ترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر یکشنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
نفت امیدیه ۲ – شهرداری رشت صفر

گلزنان:

سعید کرمی – گل بخودی (امیدیه)

در مهم ترین بازی آخرین هفته رقابت های لیگ دسته اول در نیم فصل نخست این بازی ها، دو تیم اول و دوم جدول در امیدیه به مصاف هم رفتند. شاگردان ملحانی در امیدیه که به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول این رقابت ها بودند، کار سختی را برابر تیم شهرداری رشت داشتند. این بازی مهیج و زیبا و سراسر هیجان در نهایت با نمایش بهتر نفت امیدیه همراه بود و این توانست با دو گل شاگردان ارسلانی را از پیش رو بردارد. نفت امیدیه با این کسب این سه امتیاز نوزده امتیازی شد و به مقام قهرمانی نیم فصل این رقابت ها رسید. شهرداری رشت نیز سیزده امتیازی باقی ماند و در رده سوم جدول قرار گرفت.
رسالت مازندران ۲ – هبلکس رضوی مشهد ۱

گلزنان:
ایمان احمدی ۲ (مازندران)
محسن زارعی (مشهد)

رسالت مازندران در خانه از هبلکس رضوی مشهد پذیرایی می کرد. ایمان احمدی، مربی بازیکن تیم رسالت مازندران که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، در این بازی نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و موفق شد با به ثمر رساندن دو گل پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. شاگردان صالوری در مشهد هم هرچه زدند به در بسته خوردند و تنها توانستند یکی از گل ها را جبران کنند. هم اکنون رسالت با دوازده امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تیم هبلکس رضوی با کسب هفت امتیاز حائز رتبه هفتم در جدول رده بندی این رقابت ها شد.
هایپر شاهین شهر ۴ – الماس شهر قم ۲

گلزنان:
کامبیز گمرکی ۲ – احسان جزیمی – مسعود فلاحی (شاهین شهر)

تیم هایپر شاهین شهر که هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو شده بود، این هفته و در خانه از تیم انتهای جدولی الماس شهر قم پذیرایی می کرد. شاگردان رستمی که در خانه زهردار نشان داده اند موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا تیم الماس شهر قم را با چهار گل در هم بکوبند و نیم فصل را به خوبی به اتمام برسانند. الماس شهر قم که مربی خود را نیز تغییر داده است باز هم به توفیقی دست پیدا نکرد و کماکان با پنج امتیاز در منطقه سقوط قرار دارد. باید دید برنامه قمی ها برای نیم فصل دوم این رقابت ها چه خواهد بود. هایپر شاهین شهر نیز دوازده امتیازی شد و خود را به رده پنجم جدول رساند.
خالص سازان زنجان ۴ – پاس ناجا ۳

گلزنان:
حسن محمدی ۲ – علی عالمی – امین سیاریان (زنجان)
محمد نامنی – محمدرضا دهقانی – سیدعلی حسینی (پاس)

در دیگر بازی مهم این هفته دو تیم بالا نشین پاس ناجا و خالص سازان زنجان به مصاف هم رفتند. این دیدار شش امتیازی که از حساسیت بالایی برخوردار بود پرگل ترین بازی این هفته هم بود و هفت گل زیبا را به همراه داشت. شاگردان اوصالی در زنجان در نیمه اول دو گل به ثمر رساندند و پیروز به رختکن رفتند. زنجانی ها دو گل دیگر نیز در نیمه دوم به ثمر رساندند. اشتباهات فاحش داوری در این دیدار باعث توقف های طولانی در جریان بازی شده بود. پاسی ها سه گل را جبران کردند اما یک گل کم آوردند و در نهایت این بازی را واگذار کردند. تیم خالص سازان زنجان با احتساب این سه امتیاز شانزده امتیازی شد و نائب قهرمان نیم فصل لقب گرفت. پاس ناجا هم که تا هفته گذشته جزء تیم های بالای جدول بود، دوازده امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رده ششم به کار خود پایان داد.
تیم شهرصدرا شیراز در این هفته استراحت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.