کد خبر : 125331
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 16:49
-

تقی‌پور :نبود ملی‌پوشان در تمرینات مشکلاتی ایجاد کرده است/هدف باشگاه قهرمانی است

تقی‌پور :نبود ملی‌پوشان در تمرینات مشکلاتی ایجاد کرده است/هدف باشگاه قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اگرچه تیمش دوم جدول است اما به دلیل اینکه مسابقات این فصل به صورت پلی‌آف برگزار می‌شود، فکر می‌کند تیمش شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد: «ما تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم و این موضوع از ابتدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اگرچه تیمش دوم جدول است اما به دلیل اینکه مسابقات این فصل به صورت پلی‌آف برگزار می‌شود، فکر می‌کند تیمش شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد: «ما تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم و این موضوع از ابتدا به عنوان یک هدف اصلی در باشگاه بوده اما موضوعی که وجود دارد ما چند نفر از بازیکنان خود را که در سال گذشته در تیم حضور داشتند را در اختیار نداریم و بازیکنانی هم جایگزین آنها نکردیم. سعی باشگاه و کادر فنی این بوده که بیشتر از بازیکنان جوان و بومی استفاده کنیم.»
تقی‌پور در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید: «خدا را شکر در حال حاضر بازیکنان در شرایط خوبی هستند و هیچگونه مشکلی نداریم. تنها مشکلی که وجود دارد اردوهای تیم ملی است و نبود ۵ بازیکن ملی‌پوش ماست. بعد از بازی با شهروند ساری که حدودا یک هفته از آن می‌گذرد توانستیم فقط ۲ روز تمرینات خود را با بازیکنان ملی‌پوش برگزار کنیم و سایر روزها بدون آنها تمرینات خود را برگزار کردیم. نبود بازیکنان ملی‌پوش در طول هفته در کنار بازیکنان دیگر برای ما مشکلاتی ایجاد کرده. همانطور که اطلاع دارید شرایط بازی‌های نیم فصل اول با نیم فصل دوم کاملا متفاوت است به این دلیل که در نیم فصل دوم تیم‌ها از همدیگر شناخت بهتری دارند و این موضوع بازی ها را سخت و حساسیت لیگ را بالا برده است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.