کد خبر : 125305
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 15:54
-

عظیمی :از ابتدای فصل هیچ دریافتی نداشته‌ایم / تلاش می کنم جزو لیست ناظم الشریعه باشم

عظیمی :از ابتدای فصل هیچ دریافتی نداشته‌ایم / تلاش می کنم جزو لیست ناظم الشریعه باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فوتسالیست تیم ملی حفاری با بیان این‌که مشکل اصلی لیگ‌ برتر بحث بی‌کیفیت بودن توپ‌ها است و همچنان این مشکل وجود دارد، گفت: کیفیت بد و نامناسب توپ‌ها در عملکرد فنی بازیکنان تاثیرگذار بوده و کارایی را پایین آورده است. بهزاد عظیمی در خصوص وضعیت تیم فوتسال حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فوتسالیست تیم ملی حفاری با بیان این‌که مشکل اصلی لیگ‌ برتر بحث بی‌کیفیت بودن توپ‌ها است و همچنان این مشکل وجود دارد، گفت: کیفیت بد و نامناسب توپ‌ها در عملکرد فنی بازیکنان تاثیرگذار بوده و کارایی را پایین آورده است.

بهزاد عظیمی در خصوص وضعیت تیم فوتسال حفاری در لیگ برتر کشور اظهارکرد: نیم‌فصل اول لیگ برتر کشور را با هدایت آقای کیاوش علاسوند آغاز کردیم که هم نتایج خوب و هم نتایج ضعیف کسب کردیم. البته فکر می‌کنم نتایج ضعیف‌مان به کمبود بازیکن برمی‌گشت زیرا علاوه بر این‌که با کمبود بازیکن مواجه بودیم، در حین مسابقات نیز چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و همین در روند نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار بود.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم نیز کار را با آقای داوودی‌نژاد آغاز کردیم و در سه هفته‌ای که با هدایت او کار کرده‌ایم، به دو برد و یک تساوی رسیده‌ایم. به هر حال تغییر سرمربی تیم به نوعی یک شوک برای تیم بود و شاید هم تیم تیم به تفکرات جدید نیاز داشت. همچنین یکی دو بازیکن جدید هم به تیم اضافه شد.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری خاطرنشان‌کرد: امسال تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزو چهار تیم بالای جدول باشیم زیرا در مرحله پلی‌آف شرایط به این‌صورت است که اگر جزو چهار تیم بالای جدول باشیم، می‌توانیم دو دیدارمان را در خانه و یک بازی‌مان را در بیرون از خانه انجام دهیم و طبیعتا میزبان بودن در عملکردمان تاثیرگذار خواهد بود. انسان با امید زنده است و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ملی‌حفاری امسال به عنوان برسد.

وی افزود: البته با دست خالی نمی‌توان کار کرد؛ از ابتدای فصل تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌ایم و همه از وضعیت اقتصادی با خبر هستند، خیلی از ما ورزشکاران، ورزش شغل‌مان محسوب می شود و به این‌که از نظر مالی حمایت شویم، نیاز داریم. به هر حال حمایت مالی در عملکردمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

عظیمی در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ برتر تا این‌جای لیگ به چه صورت بوده است؟ گفت: هر سال سطح کیفی لیگ بهتر می‌شود و فوتسال ایران پیشرفت می‌کند. امسال نیز لیگ بسیار خوبی را داشتیم زیرا تمام تیم‌ها خوب هستند و بازی چه در زمین خودمان و چه در زمین حریف سخت است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی لیگ‌، بحث بی‌کیفیت بودن توپ‌ها است که همچنان این مشکل وجود دارد. کیفیت توپ‌ها نسبت به سال گذشته خیلی بد شده است. کیفیت بد و نامناسب توپ‌ها در عملکرد فنی بازیکنان تاثیرگذار بوده و کارایی را پایین آورده است. من فکر می‌کنم این توپ‌ها هستند که نتیجه بازی را رقم می‌زنند، نه بازیکنان. در واقع کیفیت بد توپ‌ها دردسرساز شده است.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری همچنین در خصوص شرایط اردوی تیم‌ملی،
خاطرنشان‌کرد: مرحله اول اردوی تیم‌ملی روز گذشته به پایان رسید و دو مرحله دیگر را هم در پیش داریم. تیم‌ملی برای تورنمنت اسلواکی که آذرماه برگزار خواهد شد، آماده می‌شود. با توجه به گفته‌های آقای ناظم‌الشریعه نیز قرار است منتخبی از تیم اصلی و تیم ب، به این تورنمنت اعزام شوند. تمام تلاشم را می‌کنم که جزو نفراتی اعزامی به این تورنمنت باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.