کد خبر : 125630
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 10:41
دسته‌بندی نشده
-

زرخانلی:اظهارنظر کردن در خصوص پلی‌آف زود است

زرخانلی:اظهارنظر کردن در خصوص پلی‌آف زود است
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: نمی‌توانم در خصوص بازی پلی‌آف نظری بدهم هنوز برای اظهارنظر کردن زود است؛ امیدوارم با روند روبه‌جلو و رو به رشدی که داریم بتوانیم به رتبه‌ی خیلی خوبی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در مورد بازی بین مقاومت و شهرداری ساوه اظهار داشت: خدا را شاکریم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و بازی جذاب، پرشور و هیجان‌انگیزی بود بااینکه با نتیجه مساوی به پایان رسید تماشاگرها راضی بودند.

زرخانلی گفت: تیم ما روند رو به جلویی داشته و بچه‌ها پیشرفت قابل‌توجهی داشتند و باانگیزه خیلی بالایی در حال تمرین هستند و امیدوار هستند که در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک افزود: در هفته آتی با تمام وجود تمرین خواهیم کرد، تلاش خود را به کار می‌بریم و با تیم کار می‌کنیم و نتیجه‌ی خوبی را به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: در سه هفته گذشته نتیجه خوبی به دستاوردیم می‌توانستیم برنده بازی شهرداری ساوه باشیم که متأسفانه نشد ولی تیم روبه‌جلو حرکت می کند و من مطمئن هستم موفق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هم نمی‌توانم در خصوص بازی پلی‌آف نظری بدهم هنوز برای اظهارنظر کردن زود است ولی امیدوارم با توجه به روند روبه‌جلو و رو به رشدی که داریم بتوانیم به رتبه‌ی خیلی خوبی برسیم.

زرخانلی بیان داشت: بعدازاین بازی با تیم گیتی پسند در اصفهان روبرو می‌شویم و امید دارم با تلاشی که بچه‌ها می‌کنند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم مقاومت قرچک در پایان گفت: از شهردار قرچک بابت حمایت از تیم مقاومت تشکر می‌کنم و از تماشاگران قرچکی که به عنوان یار ششم همیشه در کنار تیم هستند و مقاومت را همراهی می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.