کد خبر : 125649
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 17:37
دسته‌بندی نشده
-

عامل:ریالی از مطالبات‌مان تاکنون پرداخت نشده‌است

عامل:ریالی از مطالبات‌مان تاکنون پرداخت نشده‌است
دروازه بان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: به جز چند مورد که به بازیکنان پاداش داده‌شد، هیچ کدام از بازیکنان تاکنون مبلغی بابت قراردادشان دریافت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: به جز چند مورد که به بازیکنان پاداش داده‌شد، هیچ کدام از بازیکنان تاکنون مبلغی بابت قراردادشان دریافت نکرده‌اند.

فاطمه عامل در خصوص شکست تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازی خوبی بود. بازیکنان تلاش زیادی کردند، اما تیم حریف با استفاده از تجربه‌ای که داشت پیروز شد. می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم اما بازیکنان تیم نفس کم آوردند. تجربه‌ کمی داریم و ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم گفت: هنوز اسپانسر نداریم، همه بازیکنان بومی هستند و فشار زیادی روی آن‌هاست. هیأت فوتبال به تیم کمک می‌کند اما هنوز اسپانسر نداریم. به جز چند موردی که به ما پاداش دادند، هیچ کدام از بازیکنان تاکنون مبلغی دریافت نکرده‌ایم.

دروازه‌بان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تمرینات تیم هر روز در یک مکان برگزار می‌شود و زمان مشخصی ندارد. هر زمانی از هفته که بخواهند تمرین می‌گذارند، مثلاً گاهی تمرین صبح برگزار می‌شود و بازیکنان باید کار یا درس خود را کنار گذاشته و به تمرین بیایند، به همین دلیل حقوق بازیکنی که شاغل است کم می‌شود و این موضوع جبران ناپذیر است. ان‌شاءالله مسئولین کمک کنند که بعد از ظهرها زمان و مکان مشخصی برای تمرین ما در نظر گرفته شود تا همه بازیکنان بتوانند شرکت کنند و تمرینات تیم منظم برگزار شود.

عامل تصریح کرد: اگر مسئولین به تیم توجه کنند و حامی مالی داشته باشیم مطمئناً انگیزه بازیکنان بیشتر شده و قوی‌تر می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.