کد خبر : 125671
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 19:09
-

قدرت بهادری از تیم ملی فوتسال کناره‌گیری کرد

قدرت بهادری از تیم ملی فوتسال کناره‌گیری کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت اسلواکی از شنبه این هفته در کمپ تیم های ملی و با حضور علی اصغر حسن زاده و قدرت بهادری دو لژیونر ایران آغاز شد. حسن زاده و بهادری در تیم شنزن چین بازی می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت اسلواکی از شنبه این هفته در کمپ تیم های ملی و با حضور علی اصغر حسن زاده و قدرت بهادری دو لژیونر ایران آغاز شد.

حسن زاده و بهادری در تیم شنزن چین بازی می کنند و برای همراهی تیم ملی، به ایران آمده اند. با این حال قدرت بهادری روز شنبه و بعد از حضور در تمرین تیم ملی، با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم صحبت و از ادامه حضورش در تیم ملی عذرخواهی کرد.

بهادری در این خصوص گفت: من به اردوی تیم ملی رفتم و با آقای ناظم الشریعه هم صحبت کردم. فعلا به دلیل یکسری مشکلات شخصی تصمیم گرفتم در خدمت تیم ملی نباشم. باید مشکلاتم را حل کنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال تاکید کرد: اگر توانستم و مدنظر کادر فنی بودم، بعدا در خدمت تیم ملی خواهم بود.

تیم ملی فوتسال ایران روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه در اسلواکی به ترتیب به مصاف روسیه و اسلواکی می رود. این تورنمنت در «فیفا دی» است و لژیونرها مشکلی برای همراهی تیم های ملی ندارند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.