کد خبر : 126566
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 10:09
-

بابایی :۴ تیم برتر در پلی آف عیار خود را بیشتر به نمایش می‌گذارند/با وجود خستگی بازیکنانم خیلی خوب جنگیدند

بابایی :۴ تیم برتر در پلی آف عیار خود را بیشتر به نمایش می‌گذارند/با وجود خستگی بازیکنانم خیلی خوب جنگیدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری می‌گوید با توجه به شرایط و خستگی که داشتیم بازیکنانم خیلی خوب بودند و به آن‌ها افتخار می‌کنم. زیور بابایی پس از تساوی ۲بر۲ تیمش در مقابل نامی نو از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: بازی امروز یک بازی سنتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری می‌گوید با توجه به شرایط و خستگی که داشتیم بازیکنانم خیلی خوب بودند و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

زیور بابایی پس از تساوی ۲بر۲ تیمش در مقابل نامی نو از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: بازی امروز یک بازی سنتی درواقع بین بازیکنان ملی‌پوش دو تیم بود. به دو تیم تبریک می‌گویم، به تیم نامی نو سرمربی این تیم باوجود این‌که بهترین بازیکن خود را نسترن مقیمی را در نیمه اول از دست دادند واقعاً خیلی خوب جنگیدند و بازی کردند و جای خالی این بازیکن را به‌خوبی پر کردند.

وی افزود: بچه‌های ما شاید باورتان نشود، به دنبال توجیه کردن هم نیستم ولی به دلیل تأخیر۶ ساعته ای که در فرودگاه اهواز داشتیم، ساعت ۲ نیمه‌شب به اصفهان رسیدیم. من به‌عنوان مربی صبح بسیار خسته بودم، باوجود این خستگی به دختران تیم ملی حفاری تبریک می‌گویم، خیلی خوب جنگیدند و هر دو تیم عالی بازی کردند. ان الله در پلی آف نیز بازی های خوبی را از آن‌ها شاهد باشیم.

وی ادامه داد: نیمه اول بچه‌های ما خسته بودند، اما من به آن‌ها گفتم ۴۰ دقیقه بازی است این تیم، تیمی است که می‌توانید بهترین بازی خود را مقابل آن‌ها انجام دهید و رقیب اصلی شما است و یکی از دو تیم اصلی پلی آف.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در خصوص سطح لیگ امسال گفت: امسال با توجه به منحل شدن تیم دانشگاه آزاد و پخش شدن بازیکنان این تیم در تیم‌های دیگر همه تیم‌ها خوب شدند. زمانی که این بازیکنان به تیم‌های دیگر رفتند تجربه کاری و تاکتیک‌های ناب روز فوتبال را به تیم‌های جدید خود منتقل کردند. من این موضوع را در بازی‌های لیگ شاهد هستم با هر تیمی بازی می‌کنیم، می‌بینم تمام اصول و قواعد درست فوتسال را رعایت می‌کنند واقعاً جای خوشحالی دارد تبریک باید به‌تمامی مربیان گفت.

بابایی همچنین در خصوص تغییرات این فصل لیگ برتر و اجرای مرحله پلی آف خاطرنشان کرد: سالهای پیش مشکلی که بود عدم حضور برخی از تیم‌های ضعیف مقابل بخصوص تیم‌های صدرنشین که این به ضرر تیم‌های بزرگ و مدعی بود. ولی امسال این مرحله پلی آف، تفاضل گل و امتیازات را از بین می‌برد و ۴ تیم برتر در این مرحله عیار خود را بیشتر به نمایش می‌گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.