کد خبر : 127317
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:36
دسته‌بندی نشده
-

مقیمی:داور روی کارت زرد اول من سخت گیری کرد /برای ما فرقی نمی کند اول ، دوم یا سوم شویم

مقیمی:داور روی کارت زرد اول من سخت گیری کرد /برای ما فرقی نمی کند اول ، دوم یا سوم شویم
مقیمی در مورد توقف تیمش نامی نو در برابر حفاری صدرنشین اظهار کرد: انتظار بازی سختی را برابر حفاری داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسترن مقیمی در مورد توقف تیمش نامی نو در برابر حفاری صدرنشین اظهار کرد: انتظار بازی سختی را برابر حفاری داشتیم اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که هم من از زمین اخراج شدم و هم سارا شیربیگی با وجود مصدومیت مجبور شد بازی کند . برای ما پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت.

او ادامه داد: شاید در مورد کارت زرد دوم مستحق تر بودم اما به نظر من داور روی کارت زرد اول من سخت گیری کرد زیرا نه شدت خطا بالا نبود و از طرف دیگر در ابتدای جریان بازی قرار داشتیم و شاید داور می توانست با یک تذکر کار را پیش ببرد و بازی را مدیریت کند.

بازیکن تیم فوتسال نامی نو گفت: آخرین بازی که اخراج شدم نوجوان بودم. بازیکنی نیستم که به دنبال حاشیه یا بازی خشن باشم و به همین دلیل اخراج آن هم در چنین بازی مهمی به سختی برای قابل هضم بود.

مقیمی عنوان کرد: شکست ما در اهواز برابر حفاری و تساوی با پویندگان دقیقا با زمانی مصادف بود که تیم ما درد حال انتقال از تهران به اصفهان بود و شاید اگر در آن زمان ، تیم آرامش و ثبات داشت آن امتیازات را از دست نمی دادیم.

نسترن مقیمی در مورد تاثیر این نتیجه بر عملکرد نامی نو گفت: برای ما فرقی نمی کند اول ، دوم یا سوم شویم. فکر و ذکر ما پلی آف است و در آن مرحله فرصت داریم که حفاری را شکست دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.