کد خبر : 127663
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 13:57
دسته‌بندی نشده
-

ما اشتباه کرده ایم که این شعارها را شنیدیم!/از اتفاقاتی که روی سکوها افتاده است شکایت داریم

ما اشتباه کرده ایم که این شعارها را شنیدیم!/از اتفاقاتی که روی سکوها افتاده است شکایت داریم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه تماشاگران تیم شروع کننده اتفاقات بازی هفته گذشته بوده‌اند، گفت: آقایان روز گذشته مصاحبه کردند و گفتند ما خودمان تُرک هستیم و توهین ها و شعارهای قومیتی صحت ندارد. خب حتما ما اشتباه کرده ایم که این شعارها را شنیدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه تماشاگران تیم شروع کننده اتفاقات بازی هفته گذشته بوده‌اند، گفت: تا به حال سابقه نداشت به تیم ما توهین قومیتی کنند.
اسماعیل تقی پور با اشاره به صحبت های مدیرعامل باشگاه سوهان قم در ارتباط با حواشی بازی با مس، گفت: آقایان روز گذشته مصاحبه کردند و گفتند ما خودمان تُرک هستیم و توهین ها و شعارهای قومیتی صحت ندارد. خب حتما ما اشتباه کرده ایم که این شعارها را شنیدیم. حتما نماینده کمیته فوتسال هم اشتباه کرده است! به تیم سوهان و تک تک اعضای این تیم احترام می گذارم. هیچ مشکلی با آنها در زمین نداشتیم. ما از اتفاقاتی که روی سکوها افتاده است شکایت داریم.

وی در واکنش به اینکه اسکوربورد تبریز هم در بازی رفت دو تیم خاموش بوده است، افزود: ما اسکوربورد را در بازی رفت قطع نکردیم بلکه اصلا اسکوربورد از اول وجود نداشت. آن زمان بعد از مسابقات آسیایی والیبال بود و برای همین اصلا اسکوربورد کار نمی کرد که بخواهیم وسط بازی آنرا خاموش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس یادآور شد: باید از نماینده هیات قم و اعضای تیم سوهان تشکر کنم. آنها ما را به خوبی همراهی کردند ولی نمی دانم چرا تماشاگران از دقیقه اول تا آخر مسابقه و حتی زمانی که بنده قصد مصاحبه داشتم به ما توهین می کردند. متاسفانه فرهاد فخیم (بازیکن تیم مس) را هم پیراهن عثمان کرده اند و می گویند این بازیکن در فلان بازی هم فلان کار را کرده است. فخیم وقتی اخراج شد سرش را پایین انداخت و از زمین بیرون رفت.

تقی پور یادآور شد: پیش از این سابقه نداشت شعارهای قومیتی بشنویم. هیچ موقع در قم هم این اتفاقات برای ما رخ نمی داد. کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مسائل ورود کند تا تکرار نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

آقا مربى !!! فرهاد فخیم توى زمین فحاشى کرده بود دیگه موقع اخراج جرات نداشت حرکت اضافى بکنه وگرنه ادبش میکردیم چون آدم پر رو و بى ادب باید ادب بشه فهمیدى؟!!تو هم بهتره بجاى مصاحبه کردن تیمت رو جمع کنى

💰💰💰 دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

وقتی فخیم به گلر تیم قم فحاشی میکنه توقع داری تماشاگر چه عکس العملی نشون بده؟؟؟ قبل از فحاشی فخیم بازی روند آرومی داشت اگر هم قرار باشه کسی محروم بشه کاپیتان شماست

آذربایجان دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

بچه جون تو بیجا میکردی به فخیم دست درازی میکردی قرچکیا از دو ماه پیش محمد طاهریو واسطه کردن که تو تبریز باهاشون کاری نداشته باشیم ولی ماررشونو به عذاشون میشونیم میبینین پس گنده تر از دهنت حرف نزن تو وقتی اسم فرهاد میاد باید وضو داشته باشی فهمیدی