کد خبر : 127720
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 11:46
-

تیم ملی زیر ۲۰ سال اردیبهشت در چین تایپه

تیم ملی زیر ۲۰ سال اردیبهشت در چین تایپه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال گفت:اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال از اوایل دی ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود. داود پرهیزگار، سرپرست تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: دو مرحله اردوی استعدادیابی در تاریخ های ۱۰ تال ۱۳ دی و ۱۹ تا ۲۳

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال گفت:اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال از اوایل دی ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

داود پرهیزگار، سرپرست تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: دو مرحله اردوی استعدادیابی در تاریخ های ۱۰ تال ۱۳ دی و ۱۹ تا ۲۳ دیماه برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان مد نظر کادر فنی د راختیارشان قرار گیرد و پس از آن از بهمن ماه نفراتی که در اردوی استعدادیابی انتخاب شدند با نفرات قبلی تیم ملی در اردو حضور خواهند داشت و تمرینات اصلی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کنند.
وی در ادامه بیان کرد: فدراسیون چین تایپه از ایران برای حضور در تورنمنت فوتسال که با حضور تیم های ژاپن، تایلند، ایران و چین تایپه برگزار می شود دعوت کرده و اقدامات حضور در این تورنمنت را نجام می دهیم. اوایل اردیبهشت ماه در چین تایپه این تورنمنت برگزار می شود که بدون شک به امادگی و تجربه بالای بازیکنان کمک بسزایی خواهد کرد.
سرپرست تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت:در این رده همه کشورها تیم ندارند و انجام بازی دوستانه سخت خواهد بود. بر همین اساس تلاشمان این است که از فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببریم.
وی در پایان گفت: قطعا با توجه به مهم بودن بازیهای آسیایی، بازیکنان نیازمند بازی دوستانه هستند و درصدد آن هستیم تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.