کد خبر : 128121
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 14:10
دسته‌بندی نشده
-

روی یک اتفاق به مقاومت قرچک باختیم/ مصدومیت‌های پیاپی دست کادر فنی را خالی کرده/ خستگی بازی گیتی‌پسند در ساق بچه‌های ما مانده بود

روی یک اتفاق به مقاومت قرچک باختیم/ مصدومیت‌های پیاپی دست کادر فنی را خالی کرده/ خستگی بازی گیتی‌پسند در ساق بچه‌های ما مانده بود
سرپرست فرش‌آرا گفت: در ديداري يك طرفه و تنها بر روي يك اتفاق به مقاومت قرچك باختيم و عدالت فوتسال رعايت نشد.

علیرضا مرتضایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی ما با مقاومت قرچک بازی تقریبا یک طرفه‌ای بود که تیم مقاومت بعد از گل کردن یک هند پنالتی به معنای واقعی اسمش روی به دفاع آورده و تا سر حد توانش مقاومت کرد و با همان یک گل هم پیروز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ما غالبا جوان هستند و انگیزه زیادی دارند دوست داشتند تا این بازی را ببرند اما وقتی موقعیت های متعدد شما راهی به گل پیدا نکند همان چیزی می‌شود که در بازی ما برابر مقاومت رخ داد.

سرپرست فرش‌آرا با بیان اینکه کمبود بازیکن دست کادر فنی این تیم را بسته گفت: این یک واقعیت کتمان‌ناپذیر است که تیم را با کمبود بازیکن مواجه کرده است. مثلا ما امسال روی رحمان سارانی که اتفاقا جز باتجربه‌ها هم هست خیلی حساب کرده بودیم اما همان اوایل فصل بخاطر مصدومیتی از دستش دادیم که تا آخر فصل هم به تیم نخواهد رسید.

وی افزود: محمد عیدی راس خوب تیم را به خاطر مصدومیت از دست دادیم که انشاالله تا پلی‌آف برسد. مصدومیت انگشت دست مسعود محمدی باعث شده که چند بازی است او را نداریم. بهنام فعال عقب‌گیر ما است که به خاطر کشیدگی رباط در اختیارش نداریم و البته خدا را شکر که شانس آورد و رباطش پاره نشد. همه و همه این ها در نتیجه تاثیرگذار است با این حال از همین بازیکنان هم که الان برای تیم زحمت می‌کشند تشکر می‌کنیم و از الان به بعد هم با غیرت و توانمندی آنها همین‌طور ادامه خواهیم داد.

مرتضایی در پاسخ به اینکه بازی هفته گذشته این تیم برابر گیتی‌پسند چقدر در بازی این هفته فرش‌آرا تاثیرگذار بوده، متذکر شد: ما بازی سنگینی برابر گیتی‌پسند کردیم، اثرات این خستگی در ساق بچه‌های ما مشهود بود و شادابی بازی‌های گذشته را نداشتیم. همه دیدند که در بازی گیتی‌پسند هم مستحق شکست نبودیم و در حقیقت با جوان‌هایمان به تجربه حریف بازی را واگذار کردیم.

سرپرست فرش‌آرا در خاتمه یادآور شد: بازی با مقاومت همان جا در رختکن بعد بازی تمام شد و انشاالله با تلاش بازیکنان جوان ما دوباره نتایج خوب خود را تکرار می کنیم و این جوان‌های ما هستند که حقانیت خود را تا پایان فصل دوباره نشان خواهند داد. فرش‌آرا این فصل با این جوان‌ها اهداف بزرگی مدنظر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.