کد خبر : 128992
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 23:00
-

افشاگری مدیرعامل اهورا از توهین سلیمانی به بهبهانی ها، درخواست غیرقانونی آقای نماینده و …

افشاگری مدیرعامل اهورا از توهین سلیمانی به بهبهانی ها، درخواست غیرقانونی آقای نماینده و …

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایمان دهین مدیر عامل باشگاه اهورا با ارسال بیانیه ای نسبت به برخورد توهین آمیز دبیر سازمان لیگ فوتسال اعتراض کرد. در متن این بیانیه آمده است: مسئولان باشگاه اهورا در یک ماه گذشته به طور مرتب به دنبال گفتگو با جناب سلیمانی بوده اند که درمورد مشکلات بوجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایمان دهین مدیر عامل باشگاه اهورا با ارسال بیانیه ای نسبت به برخورد توهین آمیز دبیر سازمان لیگ فوتسال اعتراض کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

مسئولان باشگاه اهورا در یک ماه گذشته به طور مرتب به دنبال گفتگو با جناب سلیمانی بوده اند که درمورد مشکلات بوجود آمده برای باشگاه با ایشان صحبتی داشته باشند که جناب سلیمانی به هیچ عنوان جوابگوی تماسهای مکرر باشگاه نبوده تا اینکه نماینده باشگاه به کمیته فوتسال مراجعه می نماید و از جناب سلیمانی درخواست جلسه ای برای حل مشکلات بوجود آمده و همچنین گفتگو درمورد وضعیت اهورا با ایشان می نماید،که متاسفانه و به طور غیرمنتظره ای با برخورد زننده دبیرکمیته فوتسال مواجه می گردد.

ایشان به طرز عجیبی به مسوولین باشگاه اهورا و مردم بهبهان توهین می نماید که باعث تعجب همه حاضرین در کمیته فوتسال می گردد. دبیرکمیته فوتسال مسوولین اهورا و مردم بهبهان را دهاتی و شهرستانی خطاب می کند و از کلمات و جملاتی استفاده می نماید که گفتن آن در اینجا جایز نمی باشد. ایشان حتی به همکاران خود در کمیته فوتسال هم تهمت می زند و ذکر می کنند که ناظرین و نماینده ها با شماها تبانی و زد و بند می کنند و اینکه نماینده های فدراسیون دستورات ایشان را اجرا نمی کنند و حتی پا را فراتر گذاشته و می گوید که شخصا با دست بردن و اضافه کردن مطالبی در گزارشات ناظران و نماینده ها قصد دارد کار تیم اهورا را در کمیته محترم انضباطی یکسره نماید و در آخر به نماینده باشگاه می گوید شما دیگر به فکر ماندن در لیگ برتر نباشید و سقوط خود را به لیگ یک مسجل شده بدانید. این رفتار و شنیدن این جملات باعث بهت و تعجب همگان شده است.
به چه دلیل و به چه جرات و قدرتی این شخص به خود اجازه داده است به همین راحتی به مردم یک شهر توهین کند؟ مگر اهورا باید به خواسته های غیرقانونی شما تن بدهد؟ به چه قیمتی؟
اهالی محترم فوتسال ایران؛ این رفتار به دور از ادب و انصاف دبیر کمیته فوتسال به این دلیل است که باشگاه اهورا درمقابل خواسته های غیرقانونی نماینده فدراسیون  آقای نوری ایستاده است. باشگاه اهورا همچون دیگر باشگاه ها با مشکلات عدیده مالی روبرو می باشد و نمی توانست خواسته های غیرمعقول نماینده فدراسیون جناب نوری را برآورده کند،ایشان هم به همین دلیل در هر مسابقه ای که نماینده بازی اهورا می باشد بدترین و غیرمنصفانه ترین گزارشات را بر علیه باشگاه اهورا نوشته است درصورتیکه باشگاه اهورا در چندین نوبت با نامه نگاری به کمیته فوتسال درخواست کرده است که آقای نوری را به این دلایل به بهبهان نفرستند تا از بروز مشکل جلوگیری شود که متاسفانه جناب سلیمانی در حرکتی عجیب اصرار به حضور ایشان در بهبهان داشته است.

اهورا بهبهان 97
کمیته محترم فوتسال ایران و شخص جناب سلیمانی؛ همگان به این موضوع واقف هستند که باشگاه اهورا با توانایی و لیاقت و تلاش بازیکنان بومی و هواداران خود از پایین ترین سطح به بالاترین سطح فوتسال ایران راه یافته است و شما نمی توانید منتی بر روی این باشگاه به خاطر حضور در لیگ برتر بگذارید. باتوجه به همه مشکلاتی که از لحاظ مالی پیش روی باشگاه اهورا بوده است با افتخار اعلام می نماییم حتی یکبار تمرینات این تیم تعطیل نشده است و یا برای رفتن به شهرستانهای دیگر مشکلی را برای کمیته فوتسال بوجود نیاورده است و بطور منظم درحال سپری کردن لیگ هستند. در این سال ها هرگونه همکاری را با ناظران و نماینده ها و داوران و بخصوص باشگاه های دیگر انجام داده است و با احترام با تمامی ارکان فدراسیون برخورد نموده است.

گواه و شاهد این موارد همه باشگاه ها و داوران و نماینده هایی هستند که تا به حال به بهبهان آمده اند و فوتسال ایران باید خوشحال باشد که باشگاهی به لیگ برتر آمده است که در همه حال احترام به دیگران را سرلوحه کار خود قرار داده است و هواداران آن سمبل لیگ برتر شده اند و جذابیتی دوچندان به مسابقات لیگ برتر داده است.

اما متاسفانه این موارد به مذاق بعضی ها خوش نیامده و به هرطریق ممکن به دنبال ضربه زدن به این باشگاه می باشند که به دور از جوانمردی است. در چند هفته گذشته رفتار و برخورد جناب سلیمانی فشار زیادی را بر باشگاه اهورا و مردم بهبهان وارد کرده است تا جایی که تمرکز بازیکنان و کادرفنی و هواداران از دست رفته است. تا آنجا که برای باشگاه مسجل شده است به استناد صحبت های ایشان قصد و هدف سقوط اهوراست که بتوانند تک سهمیه استان خود را حفظ نمایند.

با تمامی احترامی که برای داوران عزیز قائل هستیم و همه می دانند حتی یکبار هم این باشگاه در مورد داوری صحبتی انجام نداده است اما در چند هفته گذشته داوری به طرز عجیبی به ضرر اهورا بوده است تا جاییکه صدای همه در آمده است اما اعتقاد داریم داوری جزئی از بازی است و به رای داوران احترام می گذاریم. اما رفتار جناب سلیمانی با هواداران بهبهان را به هیچ عنوان عادی نمی دانیم.

بطور مثال در همین بازی دیروز با دستور ایشان هواداران اجازه ورود به سالن مسابقات را پیدا نکردند و فقط تعداد اندکی اجازه ورود پیدا کردند و بازی با تعداد اندکی هوادار آغاز گردید، و هواداران بی شماری تا دقیقه ۱۵ بازی دراین هوای سرد پشت درها مانده بودند.
دلایل این رفتار جناب سلیمانی هنوز برای هیچکس مشخص نشده است. اینگونه برخوردها، بی احترامی به شخصیت هوادارانی است که به عشق تیم خود و باوجود همه مشکلات به سالنهای ورزشی پا می گذارند.

کاظم سلیمانیمطمئنا اینگونه برخورد با هواداران برای هیچکس قابل قبول نمی باشد. در این چند هفته گذشته و با حواشی که جناب نوری برای این باشگاه ایجاد کرده است کار را به جایی رسانده است که همه روزه به جای تمرکز بر روی باشگاه و شرایط حساس آن باید درگیر با جناب سلیمانی باشیم، یک هفته می گویند ۲۰۰ هوادار باید وارد سالنی شود که ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد، هفته دیگر می گویند هواداران باید نشسته تیم خود را تشویق کنند، هفته دیگر از سالن ایراد می گیرند و هرهفته بهانه ای برای زورگویی به این باشگاه که به قول خود جناب سلیمانی چهار بچه درحال چرخاندن آن هستند پیدا می کنند. سوالی که از کمیته محترم فوتسال و جناب سلیمانی داریم این است که آیا شما سالن های دیگر شهرستانها را نمی بینید؟! یعنی همه مشکلات فوتسال ایران بر گردن اهوراست؟!
لطفا چشمان خود را باز کنید  مصاحبه مربیان و بازیکنان دیگر باشگاه ها را درمورد هواداران اهوارا ببینید!
این موارد تنها قسمت کوچکی از فشاری است که از طرف آقای سلیمانی و جناب نوری بر باشگاه اهورا و مردم بهبهان وارد شده است.
برای تمامی موارد ذکر شده سند و مدارک و فایل صوتی جناب سلیمانی موجود می باشد که به زودی دراختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد که همه اهالی فوتسال به این موضوع آگاه شوند که شخصی که باید عدالت و مساوات را مابین همه باشگاه ها برقرار کند چگونه به باشگاه اهورا و مردم بهبهان توهین می کند!
با توجه به مسائل پیش آمده و توهین جناب سلیمانی به مردم بهبهان ودرصورت فشار زیاد کمیته فوتسال در ادامه این رفتارها باشگاه فرهنگی ورزشی اهورا بهبهان همچون باشگاه های دیگر(دبیری تبریز) از سال آینده درهیچ رده ای از مسابقات کشوری شرکت نخواهد کرد.
آقای سلیمانی دبیر محترم کمیته فوتسال شما هرچه سریعتر باید بخاطر توهین هایتان جوابگو باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.