کد خبر : 128962
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 15:39
-

سهرابی :۱۰ نفر از داوران لیگ جز بهترینهای جهان هستند/داورانی که عملکرد خوبی داشتند را برای پلی اف انتخاب می کنند

سهرابی :۱۰ نفر  از داوران لیگ جز بهترینهای جهان هستند/داورانی که عملکرد خوبی داشتند را  برای پلی اف انتخاب می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا سهرابی در مورد داوران انتخاب شده برای مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: امسال برای اولین بار قرار است مرحله پلی‌آف در لیگ برتر برگزار شود و این مرحله از حساسیت و جذابیت خوبی برخوردار است. سعی ما این است که در این مرحله از بهترین داورانی که عملکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا سهرابی در مورد داوران انتخاب شده برای مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: امسال برای اولین بار قرار است مرحله پلی‌آف در لیگ برتر برگزار شود و این مرحله از حساسیت و جذابیت خوبی برخوردار است. سعی ما این است که در این مرحله از بهترین داورانی که عملکرد خوبی در طول لیگ داشتند استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی از مربیان باشگاه‌ها معتقدند که در مرحله پلی‌آف باید از داوران با تجربه استفاده شود، گفت: در لیگ امسال ما داور جوانی نداشتیم و داورانی که به مرحله قضاوت لیگ برتر رسیده‌اند ناگهان به این مرحله نرسیده‌اند. آنها با قضاوت از لیگ‌های پایین‌تر دسته سه، دو و یک به لیگ برتر رسیده اند و چندین سال است که سوت می‌زنند و تجربیات لازم را برای قضاوت در لیگ برتر کسب کرده‌اند که ما اجازه قضاوت در لیگ را به آنها داده ایم.

رئیس کمیته داوران فوتسال گفت: وقتی می‌گویند داور جوان است منظور آنها این است که این داوران نسبت به داوران لیگ برتر که ۱۰ سال در لیگ سوت می‌زنند شاید کم تجربه تر باشند اما عملکرد خوبی داشتند. در مرحله پلی اف کمیته داوران سعی کرده از ۷۰ داوری که در لیگ برتر قضاوت کردند کسانی که عملکرد خوبی نسبت به سایرین داشتند را برای مرحله پلی اف انتخاب کنند.لین داوران حدود ۳۵ نفر هستند. همچنین قرار است در یک کارگاه یک روزه آموزشی این مرحله را برای آنها توضیح دهیم که در این مرحله جای هیچ اشتباهی وجود ندارد.

سهرابی افزود: توصیه‌ای به داوران داریم در این مرحله جایی برای مماشات و کنار آمدن با مدیریت نیست و آنها باید در این مرحله با قاطعیت بیشتر، اما با آرامش قضاوت خود را انجام دهند. از داوران می خواهم بدلیل حساسیت و هیجانات بازیکنان، مربیان، تیمها و حتی تماشاچیان آرامش خود را بیشتر حفظ کنند و در صورت نیاز از کارت‌های خود آن چیزی که قانون اجازه داده با قدرت استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: درخواستی‌ هم از مربیان باشگاه‌ها دارم و از آنها می‌خواهم خویشتندار باشند و اجازه دهند داوران کار خود را انجام دهند. این ۳۵ نفر از بهترینهای ما هستند و فکر می‌کنم ۱۰ نفر از این داوران جز بهترینهای جهان هستند. مربیان ما باید به آنها اعتماد کنند تا بتوانند کارشان را به خوبی انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.