کد خبر : 129005
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 13:28
-

اسفندیاری:تیم فوتسال مقاومت یک سالن تمرین مناسب ندارد /عملکرد ما با توجه به بضاعت موجود مطلوب است

اسفندیاری:تیم فوتسال مقاومت یک سالن تمرین مناسب ندارد /عملکرد ما با توجه به بضاعت موجود مطلوب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز گفت: این باشگاه که تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی داشته برای ادامه فعالیت های خود نیازمند حمایت مسئولان استانی است. رحیم اسفندیاری در گفت وگو با ایرنا افزود: باشگاه مقاومت البرز مبالغ و آورده بسیاری در ورزش همگانی و قهرمانی استان داشته که به تایید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز گفت: این باشگاه که تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی داشته برای ادامه فعالیت های خود نیازمند حمایت مسئولان استانی است.
رحیم اسفندیاری در گفت وگو با ایرنا افزود: باشگاه مقاومت البرز مبالغ و آورده بسیاری در ورزش همگانی و قهرمانی استان داشته که به تایید اداره کل ورزش و جوانان استان و حتی فدراسیون ورزش همگانی نیز رسیده است.
وی با اشاره به عملکرد مقاومت البرز اظهار داشت: عملکرد ما با توجه به بضاعت موجود مطلوب است،شاید به ظاهر و باتوجه به جدول لیگ برتر فوتسال کشور، عملکرد تیم مقاومت چندان مطلوب به نظر نمی رسد، لیکن باید به اندازه امکانات از این تیم انتظار داشت.
اسفندیاری ادامه داد: تیم فوتسال مقاومت یک سالن تمرین مناسب ندارد تا خود را برای مقابله با حریفان آماده کند، پس باتوجه به امکانات موجود عملکرد ما مطلوب بوده است.
وی گفت: از مسئولان استانی هم می خواهیم به کمک ما بیایند تا تنها تیم فوتسال لیگ برتری استان بتواند همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز افزود: باتوجه به اینکه تیم ما نظامی است و باید بیشتر از سربازان استفاده کند، بودجه خاصی نداریم ، ۸۰درصد تیم ما را بازیکنان کم سن و سال و سرباز تشکیل می دهند که باید مقابل بازیکنان باتجربه و ملی پوش رقیب قرار بگیرند.
اسفندیاری گفت: البته هر سال سنجش جذب بازیکن داریم و افراد زیادی در این تست ها حاضر می شوند لیکن سعی می کنیم از میان آنها شایسته سالاری صورت بگیرد و بازیکنان با توان فنی بالا جذب باشگاه مقاومت شوند.
وی ادامه داد: هر فصل تعدادی از بازیکنان ما که خدمت آنها به پایان می رسد جذب تیم هایی می شوند که بضاعت مالی بالاتری دارند و ما باید جای خالی آنها را با استعدادیابی و شناسایی بازیکنان جوان پرکنیم.
با وجود تمام این مشکلات، تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز در حال به پیش بردن اهداف خود است و در ادامه بازی های این تیم، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور، تیم فوتسال مقاومت البرز ۱۶ دی در سالن انقلاب اسلامی کرج به مصاف پارسیان شهر قدس می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.