کد خبر : 129086
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 19:29
-

گزارش fut5al از جنجال در بازی گیتی پسند و شهروند

گزارش fut5al از جنجال در بازی گیتی پسند و شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در قالب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم شهروند ساری بود. حواشی مربوط به درگیری: پس از اتمام نیمه نخست و زمانی که تیم‌ها قصد خارج شدن از زمین را داشتند بازیکنان شهروند و گیتی‌پسند به شد با یکدیگر درگیر شدند. در این درگیری‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در قالب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم شهروند ساری بود.

حواشی مربوط به درگیری:

پس از اتمام نیمه نخست و زمانی که تیم‌ها قصد خارج شدن از زمین را داشتند بازیکنان شهروند و گیتی‌پسند به شد با یکدیگر درگیر شدند.

در این درگیری‌ها محمد شجری و رضا امانی زمانی که در حال رفتن به رختکن بودند با یکدیگر درگیر شدند و پس از آن هواداران نیز وارد زمین شدند و پس از بالا گرفتن درگیری شهروندی‌ها به داخل رختکن رفتند و گیتی‌پسند‌ها در زمین مانند و رضا لک تیم خود را برای نیمه دوم داخل زمین آورد.

بینی رضا امانی در این درگیری ها شکسته شد.

اما مسؤولان تیم فوتسال شهروند ساری به دلیل آنچه عدم تأمین جانی بازیکنان خود عنوان می‌کنند حاضر به ورود به میدان نشدند تا این بازی نیمه‌تمام باقی بماند.

دخالت نیروی انتظامی در این میان فایده‌ای نداشت و درگیری به وجود آمده باعث زخمی شدن چند بازیکن ها شهروند ساری و هواداران گیتی پسند شد.
بازیکنان مصدوم شهروند ساری با آمبولانس حاضر در ورزشگاه به بیمارستان انتقال پیدا کردند و در ادامه این تیم به دلیل عدم امنیت به میدان نیامد تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شهروند ساری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شود.

سایر حواشی:

*مهران عالی‌قدر به دلیل مصدومیت این بازی را همچون بازی قبلی تیم خود از دست داد.
*محمد کشاورز کاپیتان گیتی‌پسند، به دلیل مصدومیت بازی را از روی سکو نظاره‌گر بود.
*این بازی از شبکه اصفهان به صورت مستقیم پخش شد.

*هواداران گیتی‌پسند از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورده بودند، همچنین تعداد زیادی از هواداران سپاهان با در دست داشتن پرچم این تیم به حمایت از گیتی‌پسند پرداختند.

* پیش از آغاز این دیدار بازیکنان و کادرفنی دوتیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

* پس از گل اول شهروند کادرفنی و بازیکنان گیتی‌پسند به شدت به عملکرد داوری معترض بودند، در این بین پاسپانی سرپرست گیتی‌پسند به دستور داور از زمین اخراج شد.

* مهدی جاوید پس از اینکه چندین بار با بازیکنان شهروند در جریان بازی برخورد داشت و داور دستور به ادامه بازی می‌داد، به شدت به عملکرد داوری معترض بود و حتی دست به کارت نیز شد اما کارتی دریافت نکرد.

* هواداران گیتی‌پسند در صحنه‌ای از بازی و به عنوان اعتراض به داوری بطری آب به زمین پرتاب کردند.

* اولادقباد پس از برخورد با بازکن شهروند از ناحیه چشم به‌شدت مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

شرح بازی:

دقایق ابتدای این دیدار توپ و میدان در دستان شاگردان لک بود، گیتی‌پسندی‌ها با پاس‌های کوتاه و سریع قصد باز کردن دروازه میهمان خود را داشتند اما با درخشش دروازه‌بان شهروند توپی از خط دروازه عبور نکرد، در ادامه روند بازی یک خطا نصیب بازیکنان شهروند شد، داور در حال شمارش معکوس چهار ثانیه بود که ناگهان بازیکنان شهروند بدون سوت داور بازی را به جریان انداختند و توسط شیرپور به گل رسیدند.

پس از گل اول شهروند، بازیکنان این تیم مجدداً حملات خود را ادامه دادند و در نهایت رضا امانی با یک شوت محکم بار دیگر دروازه گیتی‌پسند را باز کرد؛ در ادامه روند بازی گیتی‌پسندی‌ها برای جبران دوگل خورده خود،  بازی را در زمین شهروند جریان دادند اما موفق به گلزنی نشدند.

اواخر نیمه نخست این دیدار بازی فیزیکی در زمین موج می‌زد؛ بازیکنان گیتی‌پسند برای جبران نتیجه به آب و آتش زدند و مدافعین شهروند نیز به خوبی دفاع کردند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه قبلی یعنی دو بر صفر به سود شهروند پایان یابد.

گل‌ها:

برای شهروند، کیانوش شیر‌پور دقیقه ۳، رضا امانی دقیقه ۴

کارت قرمز: اخراج پاسپانی سرپرست گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به داور

رحیم محمدی، مهدی کرد، مجید اکبری و مهدی حقوقی تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند همچنین علی‌رضا رجبی نظارت این بازی را بر عهده داشت.

برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد شجری، افشین کاظمی، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، مهدی مهدی‌خانی، سعید افشاری، محمدحسین درخشانی و علی‌رضا جوان به میدان رفتند.

سینا پرکاس، علی‌اکبر حسین‌پور، طاها مرتضوی، حمید سالاری، رضا امانی، امیرحسین رسولی، کیانوش شیرپور، عرفان حسین‌زاده، امیرحسین اسماعیلی، ابولفضل افضلی، رضا قنبری و سینا صمدی ترکیب شهروند ساری را تشکیل دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی.. دوشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

گل هارو طاها مرتضوی و امیرحسین رسولی زدند.