کد خبر : 129200
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 10:07
-

چشمک امیدیه به پلی آف/ شیرین کامی مشهدی ها در شیراز / توقف بدموقع هایپر / پیروزی نزدیک شهرداری رشت برابر سربازان ناجا

چشمک امیدیه به پلی آف/ شیرین کامی مشهدی ها در شیراز / توقف بدموقع هایپر / پیروزی نزدیک شهرداری رشت برابر سربازان ناجا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: خالص سازان زنجان صفر – هایپر شاهین شهر صفر جدال تیم های دوم و سوم این گروه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
خالص سازان زنجان صفر – هایپر شاهین شهر صفر

جدال تیم های دوم و سوم این گروه به میزبانی زنجان برگزار شد. این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار بود، تماشاگران زیادی را برای حمایت از زنجانی ها به سالن کشانده بود. در این دیدار بازیکنان هر دو تیم نمایش زیبا و تماشاگر پسندی را از خود ارائه دادند. تلاش دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل انجامید. این بازی می توانست برگ برنده ای برای هر دو تیم باشد. هایپری ها به دنبال زیاد کردن اختلاف شان با سایر رقباء بودند و زنجانی ها نیز به دنبال نزدیک تر شدن به صدر جدول. اما تلاش دو تیم در نهایت حریفان شان را خوشحال کرد و این تساوی بیشتر به کار سایر رقباء آمد. هایپر شاهین شهر با این تساوی بیست و شش امتیازی شد و کماکان در رده دوم جدول باقی ماند و خالص سازان زنجان نیز با بیست و دو امتیاز در رده سوم باقی ماند.
نفت امیدیه ۵ – الماس شهر قم ۲

گلزنان:
محمود بهمئی ۲ – هاشم شیرعلی – حسن حیاتی – سعید کرمی (امیدیه)
ابوالفضل رضائیان ۲ (قم)

جدال امیدیه صدرنشین با قم در حالی برگزار شد که دو هدف متفاوت برای تیم ها تعریف شده بود. امیدیه برای قطعی کردن صعود خود به پلی آف پا به این میدان گذاشته بود. قمی ها هم برای کسب سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط به خوزستان سفر کرده بودند. این بازی زیبا و تماشاگر پسند هفت گل را به همراه داشت که زور نفتی ها چربید و پنج گل را از آن خودشان کردند و برنده این دیدار لقب گرفتند. الماس شهر قم علی رغم بازی خوب در این دیدار، در نتیجه گیری ضعیف بود و برای بقاء چشم به اتفاقات چند هفته آخر دارد. امیدیه با این پیروزی مجموع امتیازات خود را به عدد سی رساند و صعود خود را به مرحله پلی آف لیگ یک کشور قطعی کرد. قمی ها نیز هشت امتیازی باقی ماندند و در رده هشتم جدول جای گرفته اند.
شهرداری رشت ۱ – پاس ناجا صفر

گلزنان:
احسان موسوی (رشت)

تقابل دو تیم شهرداری رشت و پاس ناجا به میزبانی رشتی ها در سالن آتش نشانی رشت برگزار شد. این بازی که آخرین شانس دو تیم برای عقب نماندن از قافله صدرنشینان بود، از حساسیت بالا و ویژه ای برخوردار بود. بازی برابر و درگیرانه و فنی از هر دو تیم شاهد بودیم اما این تیم شهرداری رشت بود که توانست از تک موقعیت خودش در نیمه اول استفاده کند و دروازه پاس را باز کند. سربازان ناجا نیز در نیمه دوم همه کار کردند ولی گل نزدند تا ناکام این دیدار لقب بگیرند. شهرداری رشت با این پیروزی بیست و یک امتیازه شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. پاسی ها نیز با هجده امتیاز در رده ششم قرار دارند.
صدرا شیراز ۴ – هبلکس رضوی مشهد ۶

گلزنان:
محمد احمدی ۲ – سینا صریحی – علی حاصلی (شیراز)
محمدرضا رحمانیان ۳ – جواد قدیری – جمال توکلیان – احسان اصغرزاده (مشهد)
هبلکس رضوی مشهد که هفته گذشته برابر شهرداری رشت در خانه متوقف شده بود، این هفته میهمان تیم انتهای جدولی صدرا شیراز بود. شیرازی ها که خیالشان از سقوط به دسته پایین تر راحت شده است، هیچ میل و انگیزه ای برای ادامه کار در لیگ یک ندارند و در خانه نیز ضعیف تر از خارج از خانه ظاهر می شوند. آن ها در این دیدار نیز مغلوب شاگردان صالوری در مشهد شدند. شیرازی ها کم کم لیگ را به فرجام می رسانند اما کماکان در حسرت کسب یک پیروزی در این دیدار ها هستند. سهمیه گرفتن این تیم از فدراسیون در ابتدای فصل بیخود سر و صدا به پا نکرد، و معلوم شد که این مجموعه استراتژی و برنامه منظمی برای موفقیت در لیگ های کشوری ندارد.
مشهدی ها اما با این پیروزی کامشان شیرین شد و تا حدودی خود را از منطقه سقوط دور کردند. آن ها با چهارده امتیاز در رده هفتم قرار گرفته اند‌.
تیم هایپر شاهین شهر در این هفته استراحت داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.