کد خبر : 129813
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 15:31
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:به انصاری فرد گفتم چه کسی بهتر از شما/هر جا کمکی خواست حتما روی من حساب کند

ترابیان:به انصاری فرد گفتم چه کسی بهتر از شما/هر جا کمکی خواست حتما روی من حساب کند
عباس ترابیان می گوید انصاری فرد بهترین گزینه برای ریاست کمیته فنی و توسعه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برخلاف حسین شمس، رئیس سابق کمیته فنی فوتسال و توسعه فوتبال ساحلی از انتخاب انصاری‌فرد برای این پست و جانشینی وی، استقبال می‌کند: «اتفاقا بعد از این حکم، انصاری‌فرد با من تماس گرفت و رخصت خواست که گفتم چه کسی بهتر از شما. اگر من خودم تمام ایران را می‌گشتم، آدمی مناسب‌تر از انصاری‌فرد برای این کار پیدا نمی‌کردم، آن هم با سابقه‌ای که در فوتبال و فوتسال دارد. ام هم قبلا فوتسال بازی کرده و هم تیم ملی ما را قهرمان آسیا کرده است، ضمن اینکه دانش فنی خوبی هم دارد. سوابق فوتبالی‌اش هم به جای خود که یکی از بهترین هافبک‌های تیم ملی ما بود. من فکر می‌کنم انتخاب انصاری‌فرد واقعا انتخاب شایسته‌ای بود و به او گفتم هر جا کمکی خواست حتما روی من حساب کند.»
عباس ترابیان در شرایطی انصاری‌فرد را برای این پست مناسب می‌داند که در زمان ریاستش بر کمیته فوتسال، از او در این رشته استفاده نکرد. او البته به روزنامه پیروزی می‌گوید که آنها از قدیم‌الایام با هم دوستی داشته‌اند: «انصاری‌فرد مدت نسبتا کوتاهی (دو سال) سرمربیگری تیم ملی فوتسال را برعهده داشت، ولی رفاقت ما به خیلی قبل‌تر از آن برمی‌گشت. انصاری‌فرد زمانی که مدیرعامل پرسپولیس شد، از من هم دعوت کرد که با هم همکاری کنیم ولی درهرحال من به باشگاه استقلال رفتم و در همان برهه هم جلسات دوستی و مودت بین دو باشگاه را برگزار کردیم و نشست‌هایی در این خصوص داشتیم. مطمئن هستم که او با درایت بالایش کار فوتسال را پیش خواهد برد.»

ترابیان در مورد دوری طولانی مدت انصاری‌فرد از فوتسال هم می‌گوید: قرار شد جلسه‌ای بگذاریم و من تمام موارد لازم را به او انتقال دهم. قطعا در این خصوص مشکلی پیش نخواهد آمد.

گفتگو از مرضیه دارابی-روزنامه پیروزی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.