به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد شرایط تیمش در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ، اظهار کرد: پس از فصل گذشته که برای گیتی‌پسندی‌ها فصل خوبی نبود، تغییرات زیادی را در ترکیب تیم ایجاد کردیم و زمان زیادی برد تا از نظر شاکله تیم و کارهای تاکتیکی به ثبات برسیم؛ امسال تقریباً از نیم‌فصل دوم به بعد بازی‌ها را با کیفیت بهتری ادامه دادیم به نحوی که قبل از سه هفته پایانی نیم‌فصل دوم توانستیم صدرنشینی خود را در مرحله نخست رقابت‌ها قطعی کنیم.

وی در مورد بازی سنگین هفته گذشته مقابل اهورا بهبهان، خاطرنشان کرد: هفته گذشته بازی سختی را مقابل تیمی داشتیم که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی به‌دست آورده بود و نیم‌فصل دوم اکثر بازی‌های خانگی خود را با نتیجه بُرد پشت‌سر گذاشته بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کرد: با توجه به اینکه نتیجه دیدار گیتی و اهورا بهبهان برای برخی تیم‌ها مهم بود و جایگاهشان در جدول به نتیجه این دیدار بستگی داشت، بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و سعی کردیم با ارائه یک بازی خوب، مشکلی ایجاد نشود.

لک در مورد شرایط تیمش برای میزبانی از حفاری اهواز، تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مشکل خاصی برای بازی مقابل حفاری نداریم؛ البته سعید افشاری به دلیل سه اخطاره بودن در این دیدار حضور ندارد همچنین مصدومیت گریبان‌گیر مهدی جاوید، افشین کاظمی و محمد کشاورز است اما با توجه به حضور جاوید و کشاورز در تمرینات تیم، به احتمال زیاد به بازی مقابل حفاری می‌رسند.

وی گفت: بلو، بازیکن برزیلی تازه اضافه شده به ترکیب تیم به همراه سایر بازیکنان در حال تمرین است و مطمئناً در بازی‌های بعدی از وی استفاده می‌کنیم.