کد خبر : 130047
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 13:56
-

سرمربی حفاری: همین که به پلی‌آف صعود کردیم امیدوار کننده است!/ با این تیم جوان فقط کار روانی پاسخگو است

سرمربی حفاری: همین که به پلی‌آف صعود کردیم امیدوار کننده است!/ با این تیم جوان فقط کار روانی پاسخگو است
سرمربی تیم حفاری خوزستان گفت: وقتی که با یک تیم یک دست جوان مقابل تیمی مثل گیتی‌پسند که بازیکنان ملی‌پوش و ستاره در اختیار دارد واقعا کار سختي است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا داوودی‌نژاد سرمربی تیم حفاری خوزستان، پس از شکست تیم خود مقابل گیتی‌پسند در خصوص این دیدار گفت: تیم حفاری روز خوبی را نداشت، پس از دریافت چند گل با روی آوردن به سیستم پاورپلی قصد داشتیم نتیجه را جبران کنیم که در این بین مجدداً با چند اشتباه گل دریافت کردیم؛ امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه این دیدار را جبران کنیم.

سرمربی تیم حفاری ادامه داد: وقتی که با یک تیم یک دست جوان مقابل تیمی مثل گیتی‌پسند که بازیکنان ملی‌پوش و ستاره در اختیار دارد واقعاً کار سخت است؛ همین که به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌ایم و دو بازی در زمین خود داریم امیدوارکننده است و با حمایت هواداران این تیم امید دارم که بتوانیم این نتایج ضعیف را جبران کنیم و به مردم خوزستان هدیه دهیم.

وی در خصوص شرایط پلی‌آف افزود: قطعاً فدراسیون با برنامه‌ریزی این کار را انجام داده است که  نظرات موافق و مخالف زیادی را خواهد داشت؛ این سیستم کار خوبی است زیرا تیم‌های پایین جدولی امید بیشتری دارند حتی می‌توانند جلوی تیم بزرگ بایستند.

سرمربی تیم حفاری در خصوص وضعیت تیم خود برای بازی‌های پلی‌آف تصریح کرد: ما بازی‌های دیگر تیم‌ها را همیشه زیر نظر داریم و آنالیز می‌کنیم، با این تیم جوان فقط مسائل روانی پاسخگو است تا امید خود را از دست ندهند و در بازی بعدی توان جبران کردن را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.