کد خبر : 130027
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 10:16
-

غبار زدایی صندلی های متروکه بهشتی بدست هواداران ارژن/ ثبت اسم حسن زاده در کتاب گینس!

غبار زدایی صندلی های متروکه بهشتی بدست هواداران ارژن/ ثبت اسم حسن زاده در کتاب گینس!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، دیدار تیم های فرش آرای مشهد و ارژن شیراز از سری مسابقات لیگ فوتسال در هفته آخر از ساعت ۱۶ به طور همزمان با دیگر بازی ها برگزار شد. این بازی همانند دیگر بازی های خانگی فرش ارا به صورت مستقیم از شبکه خراسان رضوی پخش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، دیدار تیم های فرش آرای مشهد و ارژن شیراز از سری مسابقات لیگ فوتسال در هفته آخر از ساعت ۱۶ به طور همزمان با دیگر بازی ها برگزار شد. این بازی همانند دیگر بازی های خانگی فرش ارا به صورت مستقیم از شبکه خراسان رضوی پخش شد.
جدال دوتیم در حالی آغاز شد که هواداران بسیار پرشماری از شیراز برای حمایت از ارژن به مشهد آمده بودند؛ تعداد هواداران ارژن به قدری نسبت به مشهدی ها زیاد بود که می توان گفت سالن بهشتی را به تسخیر خود درآورده بودند و به خوبی جو سالن را به نفع تیم میهمان رقم زده بودند.
مسئولان سالن، کنار جایگاه ویژه را به تماشاگران شیرازی اختصاص داده بودند، دقیقا در مکانی که از اول فصل هیچ هوادار مشهدی اجازه ورود به آن قسمت از سالن را نداشت؛ شاید بخاطر این که تعداد هواداران فرش آرا هیچ گاه به عدد مورد نظر مسئولان برای بازگشایی دیگر درب های بهشتی نرسیده بود. با این تفاسیر می توان عنوان کرد شیرازی ها با حضور در این قسمت از سالن باعث رونق و خاک گرفتگی صندلی های بهشتی شدند.
با شروع بازی تیم ارژن شیراز که از حمایت خیره کننده هوادارانش بهره می برد موفق به زدن گل اول مسابقه شد اما طولی نکشید که مجید خزایی بازی را به تساوی کشاند تا بازی در نیمه اول برنده ای نداشته باشد، اما با شروع نیمه دوم این شاگردان حسن زاده بودند که تا حدودی کنترل توپ و میدان را بر دست گرفتند و در یکی از حملات مجید خزایی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.
پس از این گل تیم ارژن که چیزی برای از دست دادن نداشت و دغدغه صعود و سقوط این تیم را تهدید نمی کرد روی به پاورپلی آورد تا برای زدن گل تساوی تلاشی مضاعف بکند اما در ثانیه های پایانی کمال کهندل گل سوم فرش آرا را وارد دروازه ارژن کرد تا آب سردی بر پیکر کمالی و شاگردانش باشد.
پس از پایان این بازی فرش آرای مشهد موفق شد در جایگاه سوم جدول لیگ فوتسال قرار بگیرد تا بهترین رتبه این تیم در تاریخ باشگاه رقم بخورد،
محسن حسن زاده با این نتایج و رتبه ای که بدست اورد اسمش در کتاب گینس خراسان ثبت شد و به عنوان بهترین مربی چند سال اخیر فرش آرا از او یاد خواهد شد.
فرش آرای مشهد جمعه هفته آینده باید در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف در سالن بهشتی از تیم سوهان محمد سیمای قم پذیرایی کند.

گزارش:سید محمد دهقان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.