کد خبر : 130031
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 10:44
-

۲۰ مامور نیروی انتظامی برای سالن خالی/ بازگشت کاپیتان و نیمکت نشینی سپهر

۲۰ مامور نیروی انتظامی برای سالن خالی/ بازگشت کاپیتان و نیمکت نشینی سپهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی‌پسند اصفهان در قالب هفته پایانی و بیست و ششم لیگ برتر فوتسال کشور میزبان حفاری خوزستان بود. حسین توانا، میلاد امیری، اسماعیل کمربسته و علی حاجی‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی‌پسند اصفهان در قالب هفته پایانی و بیست و ششم لیگ برتر فوتسال کشور میزبان حفاری خوزستان بود. حسین توانا، میلاد امیری، اسماعیل کمربسته و علی حاجی‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، مهدی مهدی‌خانی، محمدحسین درخشانی، بلو، علی‌رضا جوان و محمد کشاورز به میدان رفتند.

احمد ملاعلی، بهزاد عظیمی، شهاب طالبی، علی‌رضا رفعیعی‌پور، الیاس براتی، سجاد بابایی، هومن یعقوبی‌نژاد، ضیا احمدی، شایان بهادری، برنا مبینی و امید رستمی ترکیب حفاری را تشکیل دادند.

حواشی:

• گیتی‌پسند به دلیل تخلفات تماشاگران خود در دیدار با شهروند ساری، از حضور هوادارانش محروم بود.

• ناظر این دیدار به‌شدت بر روی ورود افراد به سالن حساس بود و کارت خبرنگاران در چند نوبت کنترل شد.

• با وجود اینکه این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد حدود ۲۰ تن از عوامل نیروی انتظامی در سالن حاضر بودند. این در حالی است که در بازی قبلی گیتی پسند مقابل شهروند، تعداد کمی مامور در سالن حضور داشتند و بعد از وقوع درگیری، به تعدادشان اضافه شد.

• بلو ستاره برزیلی سابق تیم مس سونگون که به تازگی به گیتی‌پسند پیوسته در این دیدار برای اولین بار به میدان رفت.

• محمد کشاورز، کاپیتان گیتی‌پسند پس از شش هفته مجدداً برای تیم خود به میدان رفت.

• سپهر محمدی در طی بازی‌های قبل دو کارت زرد دریافت کرده بود، کادر گیتی‌پسند برای اینکه وی در طول پلی‌آف محروم نشود از دروازه‌بان دوم خود استفاده کردند.

• دو تیم باگذشت ۱۰ دقیقه از شروع بازی هیچ‌گونه خطایی مرتکب نشدند.

• با توجه به عدم حضور هواداران گیتی‌پسند در این دیدار، سکوت عجیبی در سالن حاکم است.

• احمد عباسی اواخر نیمه نخست به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد.

• بازیکنان حفاری به‌شدت به عملکرد داور معترض بودند و در نهایت ملاعلی و عظیمی کارت زرد دریافت کردند.

شرح بازی:

دقایق ابتدایی این دیدار از سوی دوتیم هجومی آغاز شد، بازیکنان میهمان و میزبان به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما تیمی موفق به گلزنی نشد؛ در ادامه بازی گیتی‌پسند حملات خود را افزایش داد و درنهایت با یک کار تیمی توسط مسلم اولادقباد به اولین گل خود در این دیدار دست یافت.

در ادامه بازی دوتیم به حملات خود ادامه دادن اما مجدداً این گیتی‌پسند بود که با استفاده از ضد حمله سریع توسط عالی‌قدر به دومین گل خود در این دیدار رسید؛ بلافاصله بعد از شروع مجدد بازی، شاگردان لک مجدداً با یک ضد حمله سریع توسط عالی‌قدر به گل رسیدند تا نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود گیتی‌پسند باشد.

در دقایق انتهای نیمه نخست بازیکنان حفاری برای کمتر کردن تفاضل گل خود دست به حملات سریع و فشرده زدند و درنهایت بازیکنان این تیم توانستند با یک حرکت تیمی توسط ملاعلی به اولین گل خود در این دیدار رسیدند.

در ادامه روند بازی دوتیم مجدداً قصد باز کردن دروازه یکدیگر را داشتند اما میزبان و میهمان در این امر موفق نبودند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان پایان یافت.

با شروع نیمه دوم دوتیم بازی هجومی را در دستور کار خود قراردادند؛ حملات میزبان و میهمان به صورت یکسان بر روی دروازه یکدیگر انجام می‌شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

بازی در اواسط نیمه دوم حالت فیزیکی به خود گرفت و بازیکنان مرتبط با یکدیگر برخورد داشتند، در ادامه بازی گیتی‌پسند با پاس‌ها کوتاه و سریع توسط احمدعباسی به چهارمین گل خود دست یافت.

 اواخر نیمه دوم این دیدار تیم حفاری برای جبران گل‌ها خورده خود دست سیستم پاورپلی زد اما این سیستم نیز مؤثر نبود و با فشار بازیکنان گیتی‌پسند و اشتباه بازیکن حفاری گل پنجم این دیدار برای گیتی‌پسند به ثمر رسید.

در ادامه روند بازی سرانجام سیستم پنج‌نفره حفاری جواب داد و حفاری توسط طالبی به دومین گل خود در این دیدار دست یافت اما بلافاصله پس از شروع مجدد بازی جاوید با یک شوت بلند برای گیتی‌پسند گل‌زنی کرد تا نتیجه بازی شش بر دو به سود میزبان شود.

در دقایق پایانی این دیدار حفاری دست از حملات و سیستم پاورپلی خود برنداشت و با فشار زیاد توس‌اند توسط فهیمی به چهارمین گل خود در این دیدار دست یابد و این دیدار در نهایت با نتیجه هفت بر چهار به سود گیتی‌پسند پایان یابد.

گل‌ها:

برای گیتی‌پسند مسلم اولادقباد دقیقه ۵، مهران عالی‌قدر دقیقه ۱۰ و ۱۱، سعید احمد عباسی دقیقه ۲۸، گل به خودی دقیقه ۳۴، مهدی جاوید دقیقه ۳۵ و ۳۹

برای حفاری احمد ملاعلی دقیقه ۱۵، شهاب طالبی دقیقه ۳۴، حسین فهیمی دقیقه ۳۸ و ۳۹

کارت زرد: رفیعی‌پور دقیقه ۲۸، بهزاد عظیمی و ملاعلی دقیقه ۳۰

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.