کد خبر : 130127
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 12:56
دسته‌بندی نشده
-

اوضاع بحرانی قهرمان آسیا در آستانه پلی آف/ مس ورزقان سه هفته و تنها دو امتیاز!

اوضاع بحرانی قهرمان آسیا در آستانه پلی آف/ مس ورزقان سه هفته و تنها دو امتیاز!
تيم فوتسال مس در حالي پاي به پلي‌آف خواهد گذاشت كه از سه بازي آخر خود تنها دو امتياز به دست آورده كه به لحاظ روحي بر اين تيم تاثيرگذار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سنگون که فصل گذشته با سرمربیگری حمید بی‌غم به عنوان قهرمانی ایران رسید و حتی در آسیا هم عنوان از دست رفته و پرافتخار قهرمانی قاره کهن را به خانه بازگرداند، با اتفاقاتی غیر ورزشی یک شبه دچار تغییراتی در پست مدیرعاملی و سرمربیگری شد تا سرنوشتی متفاوت برایش رقم بخورد.

با استعفای صوری بی‌غم و قبول فوری آن از سوی مدیرعامل جدید در حالی که اکثریت معتقد به سرمربیگری فرهاد فخیم بوده و اقلیت هدایت این تیم را متوجه اسماعیل تقی‌پور می‌دانند، مس اکنون در حالی لیگ را به پایان رسانده که اختلاف ۱۲ امتیاز با تیم صدرنشین لیگ هر کارشناسی را به تفکر وادار می‌کند که چه بلایی بر سر این تیم مدعی آمده است.

گرچه که برخی افت انگیزه پس از از دست رفتن صدرنشینی و حفظ نیرو برای پلی‌آف را توجیهی بر سه هفته افت بسیار محسوس مس سنگون می‌دانند اما واقعیت این است که مسی‌ها سه هفته است که نبرده‌اند، فقط دو امتیاز گرفته‌اند و بدتر از آن در خانه خود تن به شکست از حریفی داده‌اند که به احتمال قوی حریف دور دوم پلی‌آف آنها خواهد بود.

مسی‌ها در حالی خود را بی‌تفاوت به کسب نتیجه در هفته‌های اخیرشان نشان می‌دهند که اتفاقا تمام زورشان را برای کسب نتیجه زده‌اند و درگیری نجفی مدیرعامل مس با سیاح در بازی با فرش‌آرا و حمله سرمربی، کادر و برخی بازیکنان تیم به داور در بازی با آذرخش بندرعباس گواهی بر اهمیت بالای نتایج برای این تیم در هفته‌های اخیر بوده است.

با تمام ادله باز هم با فرض اینکه مس بازی‌های باقیمانده لیگ را جدی نگرفته، تایم قابل توجه بازی بازیکنان اصلی این فرضیه را به طور قطع رد می‌کند اما اوضاع بحرانی این تیم را کاملا عیان کرده که نشان می دهد حالا نجفی کار بسیار دشواری در حفاظت از میراث حمید بی‌غم و محمدرضا کافی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.