کد خبر : 130118
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 12:25
-

ناظم‌الشریعه: تمرینات کوتاه مدت به خاطر حضور بازیکنان در لیگ است

ناظم‌الشریعه: تمرینات کوتاه مدت به خاطر حضور بازیکنان در لیگ است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است اردوهای تدارکاتی برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود چرا که تمرینات مداوم باعث می شود تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری این مرحله از اردوی تدارکاتی گفت: روز گذشته بازیکنان در اردوی تیم ملی حاضر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است اردوهای تدارکاتی برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود چرا که تمرینات مداوم باعث می شود تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری این مرحله از اردوی تدارکاتی گفت: روز گذشته بازیکنان در اردوی تیم ملی حاضر شده و یک تمرین ریکاوری برگزار کردند. امروز دو جلسه و فردا نیز یک جلسه تمرین خواهند داشت تا نکاتی که به آنها در طی زمان اردوهای تدارکاتی گوشزد می کنیم را انجام دهند.

وی افزود: تمرینات کوتاه مدت به خاطر حضور بازیکنان در مسابقات لیگ فوتسال است. همانطور که می دانید رقابت های حساس لیگ را پشت سر می گذاریم و تمرینات کوتاه مدت تیم ملی فقط به خاطر حفظ آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان با یکدیگر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.