کد خبر : 130250
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 16:10
دسته‌بندی نشده
-

خرابی لنج مدیرعامل مس و دوستان در خلیج فارس قبل بازی با آذرخش!/ کادر فنی مس قبل سوت به سالن رسید

خرابی لنج مدیرعامل مس و دوستان در خلیج فارس قبل بازی با آذرخش!/ کادر فنی مس قبل سوت به سالن رسید
سفر تفريحي اعضاء كادر فني، مديريتي و اجرايي مس سنگون به قشم در خليج فارس با اتفاقات عجيبي همراه شد كه در نهايت به خير گذشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که مدیرعامل جوان مس سنگون همواره علاقه زیادی برای سفر با کلیه عوامل باشگاه از حسابدار، مشاور و سایر پرسنل خود به همراه مسئولان هیات فوتبال آذربایجان با هزینه مس برای انجام بازی‌های تیمش دارد، سفر آخر مسی‌ها برای انجام آخرین بازی لیگ مقابل آذرخش بندرعباس با اتفاقات عجیبی همراه بوده است.

خبرها حاکی از آن است که صبح روز بازی مدیرعامل باشگاه با اعتقاد بر اینکه بازی آخر تیمش یک بازی فرمالیته است ناگهان تصمیم می‌گیرد تا به همراه نفراتی که از تبریز با خود به بندرعباس آورده، بازدیدی از جزیره قشم داشته باشد و در این تفریح و سیاحت نیز کادر فنی تیمش را نیز همراه خود می‌کند.

در حالی که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی حاوی صحنه‌های جذاب شادی و طرب حامد نجفی مدیرعامل مس و دوستانش چون آرش جابری دبیر هیات فوتبال آذربایجان، جابر الماسی (برادر خانم مدیرعامل)، حامد اکبری، تیموری، حسین مبارکی، مجید زارعی و اسماعیل تقی‌پور در وسط خلیج فارس است، برای لنج آن‌ها در بازگشت از قشم به بندرعباس اتفاقی غیرمترقبه رخ می‌دهد که رسیدن کادر و مدیر و … را به سوت اول بازی در بندرعباس به مخاطره می‌اندازد.

گفته می‌شود لنج نجفی و دوستان در مسیر برگشت وسط خلیج فارس خراب می‌شود و رسیدن قایق‌های کمکی و انتقال مسافرین به ساحل بندرعباس این قدر زمان می‌برد که کادر مسی که برای بازی با آذرخش از شب قبل بازی به بندرعباس آمده در نهایت با سلام و صلوات در فاصله ۳۰ دقیقه تا شروع وارد سالن مسابقه می‌شود.

خبرنگار: محمد احدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

بابا این بنده خدا داره میخوره عشق میکنه با رفیقاش چیکارش دارید اخه کلا دو تا بازی دیگه بیشتر نیستن همشون