به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص آخرین وضعیت تیم خود برای شرکت در دور حذفی لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: شرایط فعلی گیتی‌پسند خوب است؛ از سه هفته گذشته صدرنشینی و تکلیف مسابقات لیگ ما مشخص شد و تمرکز تیم بر روی مسابقات پلی‌آف است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: در طول این سه هفته به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند بازی دادیم و همچنین از بازیکن جدید تیم استفاده کردیم، با توجه به‌ تلاشی که بازیکنانم کردند مرحله اول لیگ را به بهترین شکل و کیفیت سپری کردیم امیدوار هستم کاری را که آغاز کرده‌ایم با کیفیت کنونی تمام کنیم.

وی در خصوص دیدار مرحله نخست پلی‌آف و میزبانی از تیم مقاومت البرز اضافه کرد: مقاومت تیم بسیاری خوبی است، دو بازی با این تیم در قالب مسابقات لیگ انجام دادیم که هر دو بازی بسیار سخت بود؛ این تیم جوان و با‌ انگیزه است، به نظر من نخستین فینال و سخت‌ترین بازی ما با مقاومت است.

لک در ادامه گفت: در طی تمریناتی که تا پیش از بازی برگزار خواهیم کرد سعی می‌کنیم نقاط ضعف خودمان را بر‌طرف کنیم، به بازیکنانم نیز اعلام کرده‌ام که تمامی تمرکزشان صرفاً بر روی بازی با مقاومت باشد تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد پیش بینی خود در خصوص ادامه روند مرحله پلی‌آف و حریفان بعدی گیتی‌پسند در این مسابقات تصریح کرد: واقعاً نمی‌شود پیش بینی کرد؛ این شکل از پلی‌آف در هیچ کجای دنیا نیست، معتقدم اگر به بازی‌های بعد از مقاومت فکر کنیم تمرکز تیم بهم خواهد ریخت از همین جهت فعلاً بر روی بازی جمعه متمرکز هستیم.

وی در خصوص اهانت و توهین روز گذشته یکی از بازیکنان تیم شهروند ساری که در فضای مجازی به اعضای تیم گیتی‌پسند بی‌احترامی کرده بود، گفت: فکر کنیم ماجرای بازی ساری تمام شده است، اتفاقات بدی افتاد و ما نیز ابتدا پذیرفتیم و بعد از آن معذرت خواهی کردیم همچنین به رای کمیته انضباطی احترام گذاشتیم و این جریان برای ما تمام شد.

لک ادامه داد: در ماجرای شهروند بزرگ‌ نمایی‌های زیادی صورت گرفت، اما هر چه بود تمام شد و رفت و تمرکز ما نیز بر روی بازی مقاومت است، صحبت در خصوص این دست از آدم‌ها نیز بماند برای بعد که ببینیم خدا چه می‌خواهد.