کد خبر : 130699
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 9:14
-

پخش زنده بازی گیتی پسند و مقاومت از سه شبکه تلویزیونی

پخش زنده بازی گیتی پسند و  مقاومت از سه شبکه تلویزیونی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته‌ دوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر فوتسال در هفته دوم پلی آف لیگ برتر فوتسال در حالی روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۶ با انجام ۴ دیدار پیگیری می شود که تیم گیتی پسند مهمان مقاومت البرز است. تیم گیتی پسند که بازی اول مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته‌ دوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر فوتسال در هفته دوم پلی آف لیگ برتر فوتسال در حالی روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۶ با انجام ۴ دیدار پیگیری می شود که تیم گیتی پسند مهمان مقاومت البرز است.
تیم گیتی پسند که بازی اول مرحله نخست پلی آف مقاومت را با نتیجه ۶ بر ۱ در اصفهان شکست داد، روز پنج شنبه ۱۱ بهمن، ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب اسلامی البرز باید به مصاف مقاومت این شهر برود.
گیتی پسندیها که به عنوان صدر نشین لیگ به مرحله پلی آف پا گذاشتند، بازی اول و سوم را میزبان و بازی‌ دوم را مهمان هستند.
با توجه به صحبت های رضا لک پس از بازی نخست با مقاومت در پلی آف، قرمزپوشان قصد پیروزی در بازی‌ دوم را دارند تا با یک هفته استراحت وارد مرحله بعدی پلی آف شوند.
از سوی دیگر شاگردان فرهاد کشاورز که بازی زیبایی را در اصفهان به نمایش گذاشتند و تا اواخر نیمه اول نیز بازی را برای اصفهانی ها سخت کرده بودند، قصد دارند با برتر در این بازی گیتی پسند را به بازی سوم این مرحله بکشانند.
همچنین این مسابقه از شبکه ورزش ،اصفهان و البرز به صورت زنده پخش خواهد شد.
حمید رضا قدسی راغب، احسان سبزواری، محمد دادپور و یوسف افضلی داوران این دیدار هستند و عباس دهقانپور وظیفه نظارت بر این بازی را عهده دار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.