کد خبر : 132380
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 9:52
-

عسگری: جو سالن نمی‌تواند ملی پوشان را تحت‌فشار قرار دهد/ می‌دانستیم که ممکن است بازی مقابل گیتی پسند سخت باشد

عسگری: جو سالن نمی‌تواند ملی پوشان را تحت‌فشار قرار دهد/ می‌دانستیم که ممکن است بازی مقابل گیتی پسند سخت باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری، بازیکن تیم مس سونگون ورزقان در رابطه با دیدار نخست تیمش مقابل گیتی پسند در فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوب و پرفشاری بود. از اول هم می‌دانستیم که ممکن است بازی مقابل گیتی پسند سخت باشد. فکر می‌کنم تماشاگران از دیدن یک بازی خوب و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا عسگری، بازیکن تیم مس سونگون ورزقان در رابطه با دیدار نخست تیمش مقابل گیتی پسند در فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوب و پرفشاری بود. از اول هم می‌دانستیم که ممکن است بازی مقابل گیتی پسند سخت باشد. فکر می‌کنم تماشاگران از دیدن یک بازی خوب و جان دار لذت بردند.

وی در رابطه با پیش‌بینی خود برای دیدار آتی دو تیم، خاطرنشان کرد: در بازی ما با گیتی پسند اصلاً مشخص نیست که چه تیمی پیروز می‌شود. از طرفی فرقی هم نمی‌کند که بازی در اصفهان برگزار شود یا تبریز. دو تیم آن‌قدر بازیکن خوب و با تجربه دارند که کارشان را در داخل زمین انجام می‌دهند و جو سالن نمی‌تواند آن‌ها را تحت‌فشار قرار دهد. ان‌شاءالله تیمی که مستحق قهرمانی است به حقش برسد.

عسگری در مورد حواشی دیدار مس سونگون و گیتی پسند که منجر به توقف بازی شد نیز خاطرنشان کرد: در بازی فینال بین مس و گیتی پسند طبیعی است که چنین اتفاقاتی بیافتد اما چیز خاصی نبود. تماشاگران نیز در آخر بازی همه را تشویق کردند. فکر می‌کنم فرهنگ تماشاگرانمان را به همه ثابت کردیم و نشان دادیم که تبریزی‌ها فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پایان در رابطه با استقبال هواداران تیمش از دیدار با گیتی پسند گفت: حضور تماشاگران عالی بود و جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم که از راه دور و نزدیک خود را به سالن رسانده و از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم با قهرمانی پاسخ هواداران را بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.