کد خبر : 136558
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 14:01
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی:دلچسب ترین برد ما مقابل افغانستان بود!/بازیکنانم با فشار و استرس زیادی بازی می‌کنند

شاندیزی:دلچسب ترین برد ما مقابل افغانستان بود!/بازیکنانم با فشار و استرس زیادی بازی می‌کنند
سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران نیز در واکنش به این موضوع که برد روز گذشته مقابل افغانستان دلچسب نبوده، اظهار داشت: عقیده دارم، دلچسب ترین برد ما مقابل افغانستان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران نیز در واکنش به این موضوع که برد روز گذشته مقابل افغانستان دلچسب نبوده، اظهار داشت: عقیده دارم، دلچسب ترین برد ما مقابل افغانستان بود. چون می‌دانستیم که حریف بزرگی داریم و باخت مقابل این تیم می‌توانست مسیر ما برای رسیدن به فینال را سخت‌تر کند.

وی افزود: در گذشته به جای ۱۲ تیم، تیم‌های بیشتری در مسابقات حضور داشتند و یک گروه تیم‌های ضعیف نیز در مسابقات شرکت می‌کردند. به همین دلیل تیم‌ها با شرایط بهتری بازی‌ها را ادامه می‌دادند.

شاندیزی ادامه داد: بازی اول ملاک خوبی برای بررسی تیم‌ها در یک تورنمنت نیست. در بازی دوم هم هدف‌گذاری ما به‌گونه‌ای بود که باید پیروز می‌شدیم و حق اشتباه نداشتیم. اینکه گفتم بازیکنانم به شرایط لازم نرسیده‌اند به دلیل این است که فشارهایی مانند انتظارات موجود و تکرار قهرمانی بازیکنانمان را رها نکرده و با فشار و استرس زیادی بازی می‌کنند. ولی امیدوارم در مرحله بعدی شرایط بهتر شود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ایران و لبنان در آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی و شانزدهمین دیدار از مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

بله برأى تو دلچسب بود چون ۴٠ دقیقه دفاع کردى ٣ تا توپ بچه ها بردند و گل شد ولى سطح فوتسال ایران أین نیست من ما تمام بأزى دنبال أفغانستان بدویم و دفاع کنین مگر با برزیل بارى کردیم؟!!

سید علی دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

این استرس رو خودت به تیم وارد میکنی چون هیچی دانش فوتسال نداری و فقط ادعا داری اقای شاندیزی.بعد از علم و ادب هر تیمی بهت دادن تو لیگ یک اون هم یا سقوط کرد یا با بیشترین امکانات و مهره ها(پنت هاوس) هیچ شانسی برای صعود نداشت.نمیدونم تا کی میخوای با زیراب زدن اینو اون تیم بگیری آقا.تویی که جلو افغانستان زیر توپ میزنی همش اثبات دانش شماست