کد خبر : 137561
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 12:27
-

آماده حضور در لیگ برتر هستیم

آماده حضور در لیگ برتر هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی اظهار داشت: پس از مشخص شدن «حسین افضلی» به عنوان سرمربی تیم فوتسال شاهین تمرینات بدنسازی و آمادگی تیم به مدت ۲ ماه برگزار شد و هم‌اکنون تیم شاهین در شرایط بسیار مناسبی قرار گرفته و آماده حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور است. کاپیتان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی اظهار داشت: پس از مشخص شدن «حسین افضلی» به عنوان سرمربی تیم فوتسال شاهین تمرینات بدنسازی و آمادگی تیم به مدت ۲ ماه برگزار شد و هم‌اکنون تیم شاهین در شرایط بسیار مناسبی قرار گرفته و آماده حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور است.

کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه ادامه داد: با صلاح دید کادر فنی و مدیریت تیم شاکله اصلی تیم از فصل گذشته حفظ شد و با هدف ارتقای توان و پوشش نقاط ضعف تنها سه بازیکن از شهرهای شیراز، ساری و اصفهان به تیم اضافه شده‌اند و این در حالی بود که هنوز اسپانسر قابل اتکایی برای حمایت از وارد میدان نشده است.

وی با اشاره به مشکلاتی در خصوص تامین امکانات و زیرساخت‌های تیم وجود دارد، گفت: نبود حامی مالی و اسپانسر مطمئن در کنار تیم شاهین کرمانشاه سبب شده این تیم در تامین زیرساخت‌های اولیه همچون زمین تمرین با مشکل مواجه باشد و به‌نحوی که بخشی از تمرینات تیم ما در مجموعه قمربنی‌هاشم و بخشی دیگر از تمرینات در مجموعه‌های ورزشی بهشتی یا امام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته در یک بازی دوستانه در مقابل تیم بسیار قدرتمند «گیتی‌پسند اصفهان» حاضر شدیم و با ارائه یک بازی زیبا توانستیم با نتیجه تساوی سه بر سه این تیم را متوقف کنیم پس از آن بازی متوجه شدیم استعدادهای بللقوه بسیار توانایی در رشته فوتسال استان و در تیم ما وجود دارد که در صورت تامین امکانات درخشانی از خود به نمایش بگذارند.

ایوانی با بیان این نکته که در صورت تامین امکانات کسب موفقیت در لیگ فوتسال کشور دور از دسترس نیست، گفت: تیم فوتسال کرمانشاه با کمترین امکانات توانسته است به لیگ برتر صعود کند و قطعا با حمایت از این تیم، موفقیت در لیگ برتر فوتسال کشور دور از دسترس نخواهد بود.

وی درخصوص برنامه‌های لیگ برتر فوتسال کشور، یادآور شد: قرعه‌کشی مسابقات انجام شده است و براساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در نخستین بازی لیگ در روز جمعه ۱۴ تیرماه در کرمانشاه  میزبان «تیم ملی حفاری اهواز» خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.