کد خبر : 137593
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 14:05
-

آغاز تمرینات تیم فوتسال آذرخش برای حضور در لیگ برتر/از توافق با دو بازیکن جدید تا تمدید دو ملی پوش

آغاز تمرینات تیم فوتسال آذرخش برای حضور در لیگ برتر/از توافق با دو بازیکن جدید تا تمدید دو ملی پوش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از آغاز تمرینات این تیم جهت حضور در لیگ برتر کشور از شب گذشته(۹ تیر) خبرداد. موسی زاهدی افزود: پس از کشمکش‌های مختلف برابر مشکلات گذشته و پیشرو، با صحبت‌های صورت گرفته قرار بر آن شد تیم فوتسال آذرخش با کادرفنی فصل گذشته تمریناتش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از آغاز تمرینات این تیم جهت حضور در لیگ برتر کشور از شب گذشته(۹ تیر) خبرداد.

موسی زاهدی افزود: پس از کشمکش‌های مختلف برابر مشکلات گذشته و پیشرو، با صحبت‌های صورت گرفته قرار بر آن شد تیم فوتسال آذرخش با کادرفنی فصل گذشته تمریناتش را آغاز کند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول باید به دنبال تثبیت بازیکنان فصل قبل می‌رفتیم، تصریح کرد: گرچه تعدادی از بازیکنان از جمعمان جدا شدند اما توانستیم خوشبختانه میلاد قنبرزاده و امین نصرالله زاده از بازیکنان ملی‌پوش و میلاد چراغی را حفظ کنیم.

زاهدی با اشاره به اینکه همچنین با دو بازیکن جدید نیز به توافق رسیدیم، اضافه کرد: اسحاق سورغالی از تیم ارژن شیراز و پوریا گلشنی از پارسیان شهر قدس دو بازیکن جدیدی هستند که پس از توافق با باشگاه آذرخش در تمرینات این تیم حاضر شدند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه امیدوارم اضافه شدن این بازیکنان در کنار بازیکنان باقیمانده فصل گذشته و نیروهای بومی بتواند فصلی موفق را برای آذرخش به ارمغان بیاورد، عنوان کرد: گرچه زمان لازم و کافی جهت آماده‌سازی و دوران بدنسازی را همچون فصول گذشته از دست داده‌ایم اما به عشق هواداران امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال آذرخش در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور ۱۴ تیرماه مهمان تیم ارژن شیراز است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.