کد خبر : 137623
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 13:53
-

مراقی :حفاری هیچ وقت با کمبود بازیکن مواجه نشده است/با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها در لیگ هستیم

مراقی :حفاری هیچ وقت با کمبود بازیکن مواجه نشده است/با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها در لیگ هستیم

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: به تیم‌مان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور امیدوار هستم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم تا ان‌شاءالله امسال یک نتیجه خوب کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: به تیم‌مان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور امیدوار هستم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم تا ان‌شاءالله امسال یک نتیجه خوب کسب کنیم.

یعقوب مراقی در خصوص آمادگی تیمش پیش از حضور در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور و در مصاف با شاهین کرمانشاه، اظهارکرد: تمرینات بسیار خوبی داشتیم و بازیکنانم به آمادگی نسبی رسیده‌اند. اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی در اردوی بروجن داشتیم و خدا را شکر شرایط فراهم است تا بتوانیم در بازی نخست با یک نتیجه خوب و دست پر خارج شویم.

وی همچنین بیان کرد: شاهین کرمانشاه قهرمان لیگ یک شده است و متاسفانه شناختی از این تیم خوب نداریم. شاهین تیم بومی است که بازیکنان آن چندین سال است کنار هم کار می‌کنند اما از سبک بازی‌شان  اطلاعی نداریم و بر حسب تجربه‌مان در لیگ برتر به مصاف آن می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: خوشبختانه با توجه به این‌که باشگاه حفاری بازیکنان پایه خوبی در رشته فوتسال دارد، هیچ وقت با کمبود بازیکن مواجه نشده است و خدا را شکر برای امسال نیز از تیم‌های پایه‌مان چند بازیکن را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد تیم از بازیکنانی است که در تیم‌های پایه‌مان رشد کرده‌اند که می‌توان به سجاد بابایی، شهاب طالبی، هومن یعقوبی و وحید کاظمی اشاره کرد. ان‌شاءالله با تیم خوبی از نفرات جوان‌ و با تجربه‌ای همچون فرید نمازی و احمد ملاعلی، روانه مسابقات خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جوان بودن تیم تیم نگران‌کننده نیست، عنوان کرد: نگران‌کننده است ولی در بعضی موارد امیدوار می‌شویم و همین موضوع به ما انگیزه می‌دهد. به تیمم امیدوار هستم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم تا ان‌شاءالله امسال یک نتیجه خوب در لیگ برتر کسب کنیم.

مراقی در پایان با قدردانی از مدیر باشگاه ملی‌حفاری و شرکت حفاری، گفت: مسوولان مربوطه تمام امکانات لازم را در اختیار ما قرار داده‌اند. همچنین جا دارد از دستیارانم که در این مدت تلاش لازم را برای آماده شدن تیم داشته‌اند، قدردانی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.