کد خبر : 138108
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 16:38
-

افشار :داور باید پنالتی را تکرار می‌کرد/می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم

افشار :داور باید پنالتی را تکرار می‌کرد/می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید افشار درباره تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی جانداری بود و تیم ما با وجود جوانی، در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر خیلی خوب بازی کرد. وی افزود: تیم بزرگ گیتی‌پسند را بسیار  تحت فشار قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید افشار درباره تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی جانداری بود و تیم ما با وجود جوانی، در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر خیلی خوب بازی کرد.

وی افزود: تیم بزرگ گیتی‌پسند را بسیار  تحت فشار قرار دادیم و فکر می‌کنم اگر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.

بازیکن تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر درباره پنالتی که از دست داد، گفت: فکر می‌کنم سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی‌پسند خیلی جلو آمد و داور باید پنالتی را تکرار می‌کرد.

وی درباره وضعیت تیمش در ادامه لیگ برتر بیان کرد: این نخستین بازی ما بود و فکر می‌کنم رفته رفته شرایطمان بهتر شود و امیدوارم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم. در دیدار با گیتی‌پسند هم می‌توانستیم پیروز شویم که شانس با ما یار نبود.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های هم‌استانی گیتی‌پسند اصفهان و هایپر شاهین‌شهر در هفته نخست لیگ برتر فوتسال با تساوی به پایان رسید تا در پایان این هفته گیتی‌پسند در رده هفتم و هایپر شاهین‌شهر در رده هشتم جدول رده‌بندی جای گیرند.

این مسابقه به دلیل اتفاقات فصل گذشته و با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران گیتی‌پسند برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

در هر دو پنالتی سپهر محمدی بیش از حد جلو میومد و ضمن تکرار ضربه باید اخطار دریافت میکرد
داور خیلی باهاشون مدارا میکرد