کد خبر : 137845
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 10:41
-

بی غم:شرایط تیم ها در چند بازی اول به همین منوال خواهد بود/بگویم هدف گذاری گیتی پسند قهرمانی نیست، دروغ گفته ام

بی غم:شرایط تیم ها در چند بازی اول به همین منوال خواهد بود/بگویم هدف گذاری گیتی پسند قهرمانی نیست، دروغ گفته ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بی غم پس از تساوی تیمش در شهرآورد فوتسال اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:با توجه به اینکه امروز اولین بازی لیگ برتر فوتسال را انجام دادیم؛ شرایط تیم ها در چند بازی اول به همین منوال خواهد بود و بازگشت به شرایط عادی زمانبر است. شاید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بی غم پس از تساوی تیمش در شهرآورد فوتسال اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:با توجه به اینکه امروز اولین بازی لیگ برتر فوتسال را انجام دادیم؛ شرایط تیم ها در چند بازی اول به همین منوال خواهد بود و بازگشت به شرایط عادی زمانبر است. شاید یکی از دلائل اصلی عادی نبودن شرایط گیتی پسند با مصدومیت چهار بازیکن اصلی  و تغییرات زیاد گیتی پسند نسبت به سال گذشته است؛ هرچه از زمان بازی گذشت شرایطمان بهتر شد.

وی با تاکید براینکه بازیکنان هایپر با ایجاد تشنج از ما نتیجه گرفتند، گفت: من از تیمم راضی هستم و بازیکنانم هیچ مشکلی نداشتند؛ شاهد یک سیر صعودی در بازی بودم. من به تیم داوری تبریک میگویم  ولی باید ببینیم لیگ ایران کجاست مگر قرار است با هر سوت ده نفر داخل زمین شوند؛ از پشت نیمکت هایپر شاهد صحبت کردن چندین نفر بودیم؛ اگر شرایط به این منوال است ما نیز باید این حرکات را ادامه دهیم متاسفانه با این حرکات از ما نتیجه گرفتند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند  با انتقاد شدید نسبت به رفتار تیم هایپر شاهین شهر در این دیدار، خاطر نشان کرد: از نظر فنی نه ما از هایپر بهتر بودیم و نه هایپر از ما بهتر بود در کل بازی پایاپایی را شاهد بودیم. هایپر بخاطر سر و صداهایی که ایجاد کردند هشت خطا از ما گرفتند؛ شما اگر فیلم ها نگاه کنید با هر سوتی ده نفر از داخل زمین و ده نفر هم از پشت نیمکت هایپر در حال ایجاد تشنج بودند؛ با این حرکات اگر هایپر میزبان ما باشد چه خواهد شد نمی‌دانم.

بیغم ادامه داد: من به کمیته فوتسال پیشنهاد می‌دهم از ایجاد این تشنجات جلوگیری کند یا ما نیز از این به بعد همین کار را خواهیم کرد؛ ایجاد سر و صدا از سوی نیمکت نباید وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم در فیلم های بازی نگاهی به نیمکت ما و نگاهی به نیمکت هایپر بیندازید.

وی با ابراز ناراحتی شدید از ایجاد تشنج توسط نیمت هایپر گفت: از همان دقایق نخست بازی، بازیکنان هایپر از داخل زمین و از روی نیمکت به داور اعتراض می کنند. فیلم ها را ببینید اگر با هر سوتی کمتر از ده نفر از سمت نیمکت هایپر تشنج ایجاد کردند، اسمم را عوض می‌کنم. ما با توجه به اینکه هایپر تیم همشهری بود، به آنها احترام گذاشتیم و کنار نشستیم و انتظار یک بازی پایاپای داشتیم تا بازی تمام شود.

بیغم با تاکید بر اینکه گیتی پسند برای قهرمانی بسته شده است، گفت: اگر بگویم هدف گذاری گیتی پسند قهرمانی نیست، دروغ گفته ام. همه ایران می‌دانند که گیتی پسند برای قهرمانی بسته شده است. خدا را شکر گیتی پسند برندی است که در حال کمک به فوتسال کشور است؛ فشار روی سرمربی همیشه بوده است و چون قهرمانی می‌خواهند این فشار مضاعف است. ما برای قهرمانی تلاش می کنیم و خدا را شاکرم که ابزار نیز برایمان مهیا شده است؛ بنا به دلائلی پنج یا شش مصدوم داریم و با رسیدن مصدومین شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی اصفهان شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

عجب! داوری که خیلی خوب بود نیمه اول سپهر محمدی بیرون محوطه با دست توپ را دفع کرد . نیمه دوم ۲ تا نقطه دو را بیرون محوطه با دست دفع کرد معلومه که داورا خوب بودند حمید احمدی همه را خیلی شیک و مجلسی میزد ولی تشنج را هایپر شروع کرد. شما فیلم بازیا ببینید فقط داره صدای علی اذر میاد .
برو عزیزم دنبال بهانه نگرد

فوتسالی اصفهان شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

تشنج را که سپهر محمدی بعد از گل سوم شروع کرد اقای بیغم. خیلی رو داری بابا پا شو بر شهرتون

فوتسالی اصفهان شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

تبریک به تیم داوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فوتسالی اصفهان شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

خدا وکیلی فیلم این هشت خطا رابزارید ببینیم با سر و صدا بود. اگر نبود اسمتو چی بزاریم؟؟؟؟؟؟؟

نام شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

کدوم تشتج؟! تو مربى نیستى که !! توى مَس هم بازیکنا برأى تیّم تصمیم میگرفتند أینجا هم کشاورز همه کاره هست تو هم خفته پنجم باید برى توى محل خودت مربیگرى کنى

فوتسالی اصفهان شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

واقعا متاسفم برای باشگاه گیتی پسند که چنین سرمربی گذاشتند برا تیمشون با این مدل مصاحبه کردن

سالار شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

جناب بی غم با این همه بازیکن خجالت نمیکشی از این حرف ها میزنی ؟؟!!شما مربی نیستی وگرنه با این همه بازیکن ملی پوش الان باید با اختلاف ۵ گل میبردید نه مساوی این تیم با شما به جایی نمیرسه باید زودتر از اصفهان تشریف ببرید

ناشناس شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

واقعا شرم آور
خوبه مدیراتون بودن بازی افتضاحتون رو دیدن
داوری هم که خیلی کمکتون کرد
این نتیجه بازیکن سالاریه وقتی تیم رو یه بازیکن ببنده بهتر از این نمیشه
ولی جناب بیغم کمی شرم و حیا هم بد نیست