کد خبر : 137843
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 14:39
-

حسینی :روی بی‌تجربگی ما نتیجه مساوی شد/می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم

حسینی :روی بی‌تجربگی ما نتیجه مساوی شد/می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  ، ابراهیم حسینی بازیکن تیم فوتسال هایپر شاهین‌‍شهر پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب بود و همان طور که دیدید ما ۲ گل هم جلو افتادیم اما روی بی‌تجربگی ما نتیجه مساوی شد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  ، ابراهیم حسینی بازیکن تیم فوتسال هایپر شاهین‌‍شهر پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب بود و همان طور که دیدید ما ۲ گل هم جلو افتادیم اما روی بی‌تجربگی ما نتیجه مساوی شد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما شانس با ما یار نبود.

وی درباره نتیجه بازی خاطرنشان کرد: برای برد به زمین آمده بودیم، چون برنامه‌ریزی زیادی انجام داده و تمرینات خوبی برای این بازی داشتیم. طبق آنالیز مربیان ما برای گرفتن ۳ امتیاز بازی به زمین آمده بودیم اما شانس با ما یار نبود.

بازیکن تیم فوتسال هایپر شاهین‌‍شهر درباره نحوه بازی تیم گیتی‌پسند تصریح کرد: گیتی‌پسند یک برند است و هر سال برای قهرمانی بسته می‌شود. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتند و خدا را شکر که یک امتیاز را گرفتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.