کد خبر : 137925
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 15:16
-

خلاء نبود VAR در بازی شهروند و سن‌ایچ احساس شد!

خلاء نبود VAR در بازی شهروند و سن‌ایچ احساس شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در بازی حساس شمال کشور، تیم فوتسال سن‌ایچ که با سرمربیگری اصغری مقدم خیلی خوب لیگ را آغاز کرده ابتدا با یک گل از میزبان ساروی خود پیش افتاد اما پس از آن در دو موقعیت خاص مشخص نشد که شوت بازیکنانش به گل تبدیل شده یا خیر. نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در بازی حساس شمال کشور، تیم فوتسال سن‌ایچ که با سرمربیگری اصغری مقدم خیلی خوب لیگ را آغاز کرده ابتدا با یک گل از میزبان ساروی خود پیش افتاد اما پس از آن در دو موقعیت خاص مشخص نشد که شوت بازیکنانش به گل تبدیل شده یا خیر.

نبود VAR آنجا بیشتر خودش را نشان داد که بازیکنان ساوه‍‌ای معتقد بودند توپشان خط دروازه را به طول کامل رد کرده و به همین خاطر نیز اعتراض‌ها در کنار زمین به بالاترین حد خود رسید اما داور نظر دیگری داشت و هیچ وسیله‌ای برای اثبات نظر دو طرف وجود نداشت.

شاید اگر سن‌ایچ این بازی را نبرده بود، نبود دوربین‌های ویدئویی تکنولوژی  VIR تبدیل به اولین سوژه حاشیه‌ای دور جدید رقابت‌های فوتسال لیگ‌برتر می‌شد که با توجه به برتری چهار گله شاگردان اصغری‌مقدم این موضوع در برد سن‌ایچ گم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

var توی فوتسال هم لازمه چه برسه به فوتبال امسال هم که بوش میاد همون شرط بند های هزار میلیاردی که پرسپولیسو هتتریک قهرمانی کردن نمیذارن توی فوتبال هم var بیاد مثل اینکه مسوولین از اتفاقات لیگ و حذفی پارسال خوشحال هم هستن