کد خبر : 137862
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 13:06
-

دلیل عدم استفاده از توپ‌های جدید در هفته نخست لیگ برتر فوتسال چه بود؟

دلیل عدم استفاده از توپ‌های جدید در هفته نخست لیگ برتر فوتسال چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری درباره دلیل عدم استفاده از توپ‌های جدید در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تمام توپ‌ها روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه به باشگاه‌های لیگ برتری ارسال شد و در اختیار آنها قرار گرفت. از سری اول توپ‌ها، پنج توپ را به هر باشگاه فرستادیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری درباره دلیل عدم استفاده از توپ‌های جدید در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تمام توپ‌ها روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه به باشگاه‌های لیگ برتری ارسال شد و در اختیار آنها قرار گرفت. از سری اول توپ‌ها، پنج توپ را به هر باشگاه فرستادیم و چون فاصله ارسال توپ‌ها تا زمان شروع مسابقات کم بود و تیم‌ها فرصت تمرین با این توپ‌ها را نداشتند، هفته اول را با توپ‌های قبل برگزار کردیم.

وی درباره اینکه برخی از تیم‌ها مدعی شده‌اند توپ‌های جدید هنوز به دست آنها نرسیده است، گفت: شاید در زمان ارسال توپ‌ عوامل تیم‌ها در محل باشگاه حضور نداشتند و به همین دلیل هنوز به دست‌شان نرسیده است، وگرنه همان‌طور که گفتم ما توپ‌ها را روز چهارشنبه ارسال کرده‌ایم.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تمام تیم‌ها مبلغ ورودی خود به مسابقات را پرداخت کرده‌اند یا خیر، عنوان کرد: بله، خدا را شکر همه این مبلغ را واریز کرده‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.