کد خبر : 137847
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 10:31
-

روزپیکر :گرچه از شرایط مناسب دور بودیم اما برای برد وارد زمین شدیم

روزپیکر :گرچه از شرایط مناسب دور بودیم اما برای برد وارد زمین شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه تمامی بازیکنانم مقابل ارژن شیراز با جان‌ودلشان بازی کردند، گفت: گرچه از شرایط مناسب دور بودیم اما برای برد وارد زمین شدیم و با فداکاری و تجربه لازم توانستیم به این مهم دست‌یابیم. عباس روزپیکر افزود: بسیار دیر تمریناتمان را شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه تمامی بازیکنانم مقابل ارژن شیراز با جان‌ودلشان بازی کردند، گفت: گرچه از شرایط مناسب دور بودیم اما برای برد وارد زمین شدیم و با فداکاری و تجربه لازم توانستیم به این مهم دست‌یابیم.

عباس روزپیکر افزود: بسیار دیر تمریناتمان را شروع کردیم و شاید تنها چهار روز مانده به آغاز لیگ برتر تمریناتمان را آغاز کردیم که شرایط را برایمان سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه بازیکنانم با تعصب جنگیدند و از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم، تصریح کرد: تمامی بازیکنان با جان‌ودلشان بازی کرده و با فداکاری نشان دادند که برای پیروزی می‌جنگیدند.

وی بابیان اینکه با توجه به دیر شروع شدن تمریناتمان و عدم برگزاری دیدار تدارکاتی در نیمه نخست کمی شتاب‌زده عمل کردیم، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با دستورات تاکتیکی داده‌شده و اجرای مناسب و تجربه بازیکنان شاهد عملکرد بسیار مناسبی از بازیکنانم بودم.

روزپیکر با اشاره به اینکه علی‌رغم افت بدنی در نیمه دوم اما تجربه و سیاست به‌کاربرده شده از سوی بازیکنان در زمین مسابقه سبب شد تا بتوانیم از پس تیم ارژن بربیاییم، اضافه کرد: تیم ارژن عملکرد خوبی داشت و مبنای این تیم بر کارهای تکنیکی و فنی انفرادی بازیکنانش بود و بازی کردن مقابل این تیم دونده که ۴۵ روز کنار هم تمرین می‌کردند، بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: گرچه از شرایط مناسب دور بودیم اما برای برد وارد زمین شدیم و سعی کردیم بازیکنان را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه برای ادامه مسابقات کار بسیار سختی داریم زیرا بدنسازی مناسبی را سپری نکردیم و احتمال دارد این موضوع به شرایط تیم لطمه بزند، عنوان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم با مدیریت مناسب تا وقفه هفته ششم بتوانیم بر روی شرایط بدنی بازیکنان کار کنیم و در مقابل سایر تیم‌ها افت بدنی نداشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.