کد خبر : 137890
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 14:54
-

غیبت سه بازیکن گیتی پسند در دربی اصفهان

غیبت سه بازیکن گیتی پسند در دربی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال گیتی پسند در اولین دیدار خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال روز گذشته در اصفهان به مصاف تیم هایپر شاهین شهر رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۳ – ۳ تمام شد. گیتی پسند در شرایطی در این مسابقه به میدان رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال گیتی پسند در اولین دیدار خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال روز گذشته در اصفهان به مصاف تیم هایپر شاهین شهر رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۳ – ۳ تمام شد. گیتی پسند در شرایطی در این مسابقه به میدان رفت که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت.

میثم برمشوری یکی از بازیکنان این تیم در تمرین روز قبل از بازی دچار شکستگی دست شد. در همین تمرین عضله چهارسر زانوی مهران عالیقدر دیگر بازیکن گیتی پسند هم آسیب دید.

از سوی دیگر ITC پیمان حفیظی هم صادر نشده است و این بازیکن نتوانست گیتی پسند را در بازی با هایپر همراهی کند. حفیظی فصل گذشته در تیم کهربا عراق بازی می کرد و فدراسیون فوتبال این کشور باید ITC او را صادر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حق وردیلی شنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

عجب! یعنی میگین بخاطر اختلاف رقم قرارداد این دو بازیکن با قرارداد سنگ سفیدی و احمدی نیست؟آخه ظاهرا مجموع قرارداد عالیقدر و برمشوری اندازه دو سوم قرارداد سنگ‌سفیدی هم نیست.
حالا که قرارداد سنگ سفیدی و احمدی به اندازه مجموع قرارداد بقیه بازیکناست بگید بازی ها را هم همین دو تا دربیارن