کد خبر : 137860
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 13:09
-

کشاورز:هیچ تیمی در البرز به فکر کسب امتیاز نباشد

کشاورز:هیچ تیمی در البرز به فکر کسب امتیاز نباشد

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن خرسندی از کسب ۳ امتیاز بازی مقابل سوهان محمدسیمای قم در نخستین دیدار از لیگ برتر فوتسال گفت: به هواداران این نوید را می دهم که در طول رقابت ها بویژه بازی های خانگی با تمام توان به میدان خواهیم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن خرسندی از کسب ۳ امتیاز بازی مقابل سوهان محمدسیمای قم در نخستین دیدار از لیگ برتر فوتسال گفت: به هواداران این نوید را می دهم که در طول رقابت ها بویژه بازی های خانگی با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا هیچ تیمی در البرز به فکر کسب امتیاز نباشد.

فرهاد کشاورز با اشاره به پیروزی روز گذشته تیمش در بازی نخست لیگ برتر اظهار کرد: از این که توانستیم هواداران پر شور البرزی را با رضایت وخوشنودی روانه منازل شان کنیم خوشحال هستیم چرا که آن ها اصلی ترین سرمایه های تیم مقاومت هستند.

وی ضمن ارزیابی نخستین دیدار فصل گفت: تیم محمدسیما جزو بهترین تیم های لیگ بوده و زدن ۳ گل به این تیم به معنای حضور پر قدرت فرزندان البرز در دیدارهای پیش رو است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در پایان گفت: با تکیه بر نیروهای جوان و بومی البرز  و با تغییرات زیاد فصل جدید را آغاز کردیم و قطعا روز به روز آماده تر خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.