کد خبر : 138170
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 14:17
-

تمدید کردم چون غیرت بهترین گزینه پیشرفت در اروپا بود/ هنوز درگیر شکستگی دستم هستم

تمدید کردم چون غیرت بهترین گزینه پیشرفت در اروپا بود/ هنوز درگیر شکستگی دستم هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران حسین طیبی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال غیرت قزاقستان قرارداد خود را با این تیم یک فصل دیگر تمدید کرد تا یک فصل دیگر در تیمی بماند که چندی پیش به عنوان بهترین تیم فوتسال اروپا انتخاب شد. بازیکن مشهدی غیرت آلماتی قزاقستان در این رابطه به Fut5al گفت: حقیقتا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران حسین طیبی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال غیرت قزاقستان قرارداد خود را با این تیم یک فصل دیگر تمدید کرد تا یک فصل دیگر در تیمی بماند که چندی پیش به عنوان بهترین تیم فوتسال اروپا انتخاب شد.

بازیکن مشهدی غیرت آلماتی قزاقستان در این رابطه به Fut5al گفت: حقیقتا امسال چند پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی و خارجی داشتم اما هر چه فکر کردم دیدم پیشنهاد غیرت را با توجه به اینکه فینالیست اروپا شده و امسال هم در مستر کاپ اروپا شرکت می‌کند، نمی‌توانم رد کنم.

وی با ابراز خشنودی از تمدید قراردادش با قزاق‌ها ادامه داد: من دنبال پیشرفت هستم و اگر تمدید کردم به این خاطر بود که در این باشگاه شرایط پیشرفتم مهیا است. غیرت یک باشگاه فوق‌العاده حرفه‌ای و با زیرساخت‌های عالی است که رشدش در دهه اخیر فوتسال جهان اتفاقی نبوده است.

طیبی با اشاره به تداوم مصدومیت دستش، حضورش در جام باشگاههای آسیا را نیز منتفی دانست و گفت: امسال هم از برخی تیم‌ها پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم به خاطر دستم بازی نکنم و بعد اینکه چند سالی به لحاظ فوتسالی روی من فشار بود و می‌خواستم امسال را استراحت کنم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا همین الان درگیر دستم هستم و هنوز خوب نشده است. ظاهرا بعد از آن آسیب دیدگی شدید، دستم بد جوش خورده و اکنون درگیر فیزیوتراپی هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.