کد خبر : 138225
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 14:34
-

اجازه بدهید فوتسال نفس بکشد!

اجازه بدهید فوتسال نفس بکشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هنوز لیگ برتر فوتسال ایران به هفته دوم نرسیده است که گلایه ها از اتفاقات حاشیه ای شروع شده است. حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند که با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، بعد از تساوی مقابل هایپر شاهین شهر از اتحاد افرادی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هنوز لیگ برتر فوتسال ایران به هفته دوم نرسیده است که گلایه ها از اتفاقات حاشیه ای شروع شده است. حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند که با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، بعد از تساوی مقابل هایپر شاهین شهر از اتحاد افرادی علیه تیمش صحبت کرد؛ افرادی منفعت طلبی که حرفشان این است: «یا ما در تیم باشیم، یا تیمی وجود نداشته باشد».

این افراد نه تنها در فضای مجازی اقدام به جوسازی و توهین به اعضای تیم کرده اند که حتی در اقدامی عجیب با بعضی از بازیکنان تیم ارتباط گرفته و به آنها هم ناسزا گفته اند. این افراد که با بوقچی ها هم ارتباطات خوبی دارند، بعید نیست در هفته های آینده سکوها را هم به دیگر ابزارشان برای فشار به تیم تبدیل کنند.

فوتسال ایران در سال های گذشته اتفاقات حاشیه ای از این دست کم نداشته است. از توهین روی سکوها به بازیکنان داخل زمین که دیگر به عادت تبدیل شده تا کتک کاری تماشاگران و تیم های میهمان؛ از تماس های مشکوک قبل از بازی های حساس تا پرتاب بطری و اشیا به داخل زمین.

تمام این مشکلات حاشیه ای در شرایطی تکرار می شود که هنوز مشکل حق پخش فوتسال حل نشده است و باشگاه ها توان مالی کافی برای پرداخت قراردادها را ندارند. از نظر سخت افزاری و فرهنگی هم مشکلات متعددی گریبانگیر فوتسال است. در این شرایط انتظار می رود حداقل بعضی از مربیانی که خارج از گود نشسته اند و بعضی از پیشکسوتانی که تمرکزشان را روی تخریب ها گذاشته اند، اجازه بدهند فوتسال نفس بکشد و در این تنگنای مالی، مسیر خودش را برود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

اینجوری که بی غم میگه مثلا خودش هیچ خلافی نکرده همش شده باند بازی از کجا معلوم گروه خودش هم از این کارها نکرده امسال سال نفس گیریه واسه ورزش ایران با این مسوولان بیخیالی که هست امسال جهنمی به پا میشه