کد خبر : 138243
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 16:42
-

شرط مهم ادامه فعالیت شهرداری ساوه ، ساوجی بودن همه ارکان تیم است

شرط مهم ادامه فعالیت شهرداری ساوه ، ساوجی بودن همه ارکان تیم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  رئیس شورای اسلامی شهر ساوه توضیح داد: شهرداری ساوه با وجود شرایط نامناسب مالی و در راستای احترام به خواست شهروندان و مردم ورزش دوست برای فصل کنونی رقابت‌های لیگ یک فوتسال کشور همچنان مدیریت این تیم را برعهده خواهد داشت. حاج امینی افزود: شورای شهر نه تنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  رئیس شورای اسلامی شهر ساوه توضیح داد: شهرداری ساوه با وجود شرایط نامناسب مالی و در راستای احترام به خواست شهروندان و مردم ورزش دوست برای فصل کنونی رقابت‌های لیگ یک فوتسال کشور همچنان مدیریت این تیم را برعهده خواهد داشت.

حاج امینی افزود: شورای شهر نه تنها قصد انحلال تیم فوتسال شهرداری را نداشت بلکه همه توان خود را برای ماندگاری آن به کار گرفت زیرا ساوه قطب فوتسال ایران و به نوعی  در این رشته مشهور شده ولی از آنجا که مجموعه مدیریت شهری بضاعت مالی لازم را نداشت، مسئله واگذاری تیم با اولویت اداره ورزش و جوانان یا بخش خصوصی مد نظر بود.

وی گفت: با توجه به اینکه زمان برای برگزاری تشریفات واگذاری از دست رفته بود و از طرفی نبود درخواست از پشتیبانان حقیقی و حقوقی برای واگذاری، تصمیم اعضای شورا بر این است که فوتسال شهرداری برای یک فصل با بودجه‌ای مشخص و محدود با مدیریت شهرداری در رقابت‌ها شرکت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: شرط مهم اعضای شورای شهر برای تصویب ادامه فعالیت فوتسال شهرداری ساوه این است که همه ارکان از بازیکنان تا کادر مربیان و سرپرست ساوجی باشند.

حاج امینی گفت: افرادی در خارج از شهرستان متقاضی در اختیار گرفتن تیم فوتسال شهرداری ساوه بودند اما چون این باشگاه سرمایه شهر ساوه است و به منظور ضرورت احترام گذاشتن به خواست مردم ورزش دوست ساوه این کار مسکوت مانده و تصمیم بر ماندن تیم در شهرستان است.

تیم فوتسال شهرداری ساوه در رقابت‌های سال گذشته لیگ برتر کشور حضور داشت اما، به دلیل شرایط نامناسب از جمله دیر بسته شدن تیم و آمادگی کم نتوانست در این رقابت‌ها ماندگار شود و در پایان به لیگ یک سقوط کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.