کد خبر : 138229
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 15:16
-

“مقاومت” حریف آسانی برای مدعیان لیگ برتر فوتسال نیست

“مقاومت” حریف آسانی برای مدعیان لیگ برتر فوتسال نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس هیئت فوتبال استان البرز با ابراز امیدواری به عملکرد تیم مقاومت گفت: جوانان البرزی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال نشان دادند که حریف آسانی برای مدعیان این فصل نیستند. منصور بیک وردی اظهار کرد: همواره نخستین دیدار لیگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس هیئت فوتبال استان البرز با ابراز امیدواری به عملکرد تیم مقاومت گفت: جوانان البرزی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال نشان دادند که حریف آسانی برای مدعیان این فصل نیستند.

منصور بیک وردی اظهار کرد: همواره نخستین دیدار لیگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تیمی که نخستین بازی را با برد آغاز کند با انگیزه ای مضاعف به سراغ دیدار های آینده خواهد رفت.

وی افزود: تیم محمد سیما قم یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتسال ایران است اما جوانان مستعد مقاومت شهرداری کرج توانستند آنها را با ۳ گل شکست دهند.

 بیک وردی تصریح کرد: تیم از لحاظ فنی نمایش خوبی داشت  وبه طور قطع در فصل جدید به خصوص در دیدارهای خانگی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه در هنگام برگزاری بازی تیم مقاومت شهرداری کرج ونماینده قم در سالن انقلاب کرج به مربی تیم ملی تاکید کردم که بازیکنان شایسته مقاومت باید فرصت حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کنند گفت: خوشبختانه روز گذشته فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی اعلام شد و ۲ بازیکن مقاومت ومجموعا ۳ البرزی به اردو دعوت شدند.

وی در پایان از هم افزایی مسئولان استانی برای حمایت از تنها تیم لیگ برتری البرز خبرداد و گفت: امیدوارم در فصل جدید شاهد کسب نتایج خوب مقاومت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.