کد خبر : 138296
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 12:56
-

درودگر : در سازمان اقتصادی درآمدزایی فوتسال را هم بررسی می کنیم

درودگر : در سازمان اقتصادی درآمدزایی فوتسال را هم بررسی می کنیم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه برای فصل جدید چه برنامه جدیدی از لحاظ درآمدزایی دارند، گفت: ما به غیر از قرارداد سال قبل که دو ساله بود و باید آن را ادامه دهیم، روش‌های جدید درآمدزایی هم داریم که باید آن را پیش‌بینی

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه برای فصل جدید چه برنامه جدیدی از لحاظ درآمدزایی دارند، گفت: ما به غیر از قرارداد سال قبل که دو ساله بود و باید آن را ادامه دهیم، روش‌های جدید درآمدزایی هم داریم که باید آن را پیش‌بینی کنیم. سازمان اقتصادی سازمانی مستقل است و تمام ایده‌های اقتصادی در آن طراحی می‌شود و اتاق فکری در آنجا وجود دارد که درآمدهای کل حوزه‌های فوتبال شامل فوتبال ساحلی، فوتسال و غیره را در آن بررسی می‌کنم.

درودگر که با برنامه تهران ورزشی گفت و گو می‌کرد، در مورد اینکه او خودش می‌گوید تمام فعالیت‌های اقتصادی زیر نظر او انجام می‌شود پس چطور از این مساله خبر ندارد، گفت: من در حوزه بازاریابی سازمان لیگ بودم و حوزه مالی در اختیارم نبود. برای سازمان اقتصادی هم تازه مصوبه‌اش به دست ما رسیده، باید با مسئولین حقوقی جلسه بگذاریم و شکل کاری‌مان را تعریف کنیم. برای اجرایی شدن سازمان اقتصادی نباید تعجیل داشته باشیم و باید با نظر کارشناسی این کار را انجام دهیم. باید مانند همه دنیا بر اساس یک شالوده علمی و نگاه کارشناسی وقت و انرژی بگذاریم.

وی در مورد اینکه با وجود حدود ۸۰ میلیارد درآمد چرا باشگاه‌های فوتبال مبالغی در حد ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند،‌گفت: چرای این مسئله به این دلیل است که هر سازمانی در کشور وجود دارد بر اساس ردیف بودجه برنامه‌ریزی و هزینه می‌کند. در فوتبال هیچ بودجه‌ای پیش‌بینی نشده و برای اداره فوتبال هم باید هزینه‌های آن را بپردازیم. این هزینه‌ها از محل درآمدها تعیین می‌شود. طبق قانون ما می‌توانیم بعد از کسر هزینه‌ها به باشگاه‌ها پرداختی داشته باشیم. این هزینه‌ها شامل مواردی مانند اعزام ناظرها، داورها، هزینه‌های نیروی انتظامی، افراد برگزار کننده مسابقات و .. هستند.

درودگر در ادامه گفت: ما سبدی داریم به عنوان سبد هزینه و سبدی داریم به عنوان سبد درآمد که ارتباط این‌ها نامانوس است و از قبل پیش‌بینی نشده است. من این را در دستور کارم دارم که تلاش کنم تا در مجلس برای فعالیت‌هایی که در حوزه فوتبال انجام می‌شود روشی را پیش‌بینی کنیم و از دولت درخواست کنیم که بودجه‌ای برای فوتبال کشور در نظر بگیرد. ما میانگین بین ۵۵۰ تا یک میلیارد و ۱۰۰ به باشگاه‌ها پرداخت کردیم و هزینه‌ها نیز رقمی در همین حدود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.