کد خبر : 138444
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 10:02
-

رستمی:اهورا می‌تواند برای ما دردسرساز باشد

رستمی:اهورا می‌تواند برای ما دردسرساز باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی  در رابطه شرایط تیمش پیش از بازی با اهورا بهبهان، اظهار کرد: بنا به اطلاعاتی که به‌صورت شفاهی به من رسیده است ITC مجید حاجی بنده صادرشده است. بازیکنانم آماده رویارویی با اهورا هستند و اگر کمی چاشنی شانس داشته باشیم مطمئناً در مقابل اهورا می‌توانیم عملکرد خوبی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی  در رابطه شرایط تیمش پیش از بازی با اهورا بهبهان، اظهار کرد: بنا به اطلاعاتی که به‌صورت شفاهی به من رسیده است ITC مجید حاجی بنده صادرشده است. بازیکنانم آماده رویارویی با اهورا هستند و اگر کمی چاشنی شانس داشته باشیم مطمئناً در مقابل اهورا می‌توانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. اهورا نیز تیم خیلی خوب و جوانی است که می‌تواند برای ما دردسرساز باشد؛ باید این نکته را متذکر شوم که اهورا چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی با تأکید بر نیاز مسلم هایپرشهر به بازیکن باتجربه‌ای مثل سعید افشار، خاطرنشان کرد: برای تیم هایپرشهر مایه افتخار و مباهات است که بتواند بازیکن به تیم ملی تحویل دهد، ولی با توجه به اینکه ما عملاً سه بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و بقیه بازیکنان از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند؛ نبود بازیکن باتجربه‌ای مثل سعید افشار در جمع بازیکنان هایپر حتی در تمرینات نیز می‌تواند به ما ضربه بزند. باید توجه داشت که در اختیار نداشتن سعید افشار در بازی‌های رسمی بحثی کاملاً جداست.

سرمربی تیم هایپرشهر شاهین‌شهر با ابراز نگرانی بابت دعوت بازیکنانش به تیم ملی، گفت: هرچه به از لیگ بگذرد، بازیکنان هماهنگ‌تر می‌شوند؛ دعوت بازیکنان بیشتری از هایپرشهر به تیم ملی فوتسال مطمئناً جز پتانسیل‌های این تیم است. دعوت بازیکنان هایپر به تیم ملی درعین‌حالی که باعث خوشحالی‌مان می‌شود؛ از طرفی بابت به هم خوردن شرایط تمرین و بازی نگرانمان می‌کند.

اهورا در تختی هوادار خواهد داشت

وی ضمن انتقاد از افرادی که در شاهین‌شهر نمی‌خواهند از هایپرشهر حمایت شود، گفت: شاهین‌شهر مهاجرپذیر است و همه قومیت‌ها خصوصاً خوزستانی‌ها در این شهر حضور دارند، از طرفی در شاهین‌شهر افرادی معدودی هستند که به هر دلیلی نمی‌خواهند از هایپرشهر حمایت شود؛ تمام این موضوعات دست‌به‌دست هم می‌دهد تا جو هواداران در سالن تختی شاهین‌شهر یک‌طرفه نباشد و مطمئناً تیم خوزستانی نیز از وجود هوادارانش در این شهر بهره‌برداری کند.

رستمی ادامه داد: سال گذشته بازی با نفت امیدیه به دلیل وجود تعداد کم نیروی انتظامی در سالن تختی باعث ایجاد حواشی از طرف تیم حریف بود ولی این حواشی به اسم هایپر نوشته شد. برای بازی این هفته با اهورا بهبهان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده‌ایم. در جواب خیلی از مصاحبه‌ها اخیر، فعلاً سکوت کرده‌ام ولی بعد از بازی با اهورا بهبهان و سر فرصت جواب این‌گونه مصاحبه‌ها را خواهم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.