کد خبر : 138470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 13:56
-

مظفر: صوفی‌زاده از خط قرمزم عبور کرد/ نوک پیکانش را اشتباه گرفت/ نقش مشاور فنی از من سرمربی پررنگ‌تر شد!

مظفر: صوفی‌زاده از خط قرمزم عبور کرد/ نوک پیکانش را اشتباه گرفت/ نقش مشاور فنی از من سرمربی پررنگ‌تر شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا در حالی که دیگر خبری از اردوهای تیم ملی نبود و حتی تیمی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر نداشت مجبور به ترک ایران شد و به درخواست کویت پاسخ مثبت داد. لیلا صوفی زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا در حالی که دیگر خبری از اردوهای تیم ملی نبود و حتی تیمی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر نداشت مجبور به ترک ایران شد و به درخواست کویت پاسخ مثبت داد.

لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون در مصاحبه‌ای علیه سرمربی سابق صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

شهرزاد مظفر در واکنش به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان گفت: مصاحبه لیلا صوفی زاده بسیار ناراحت کننده است، مخصوصاً بخش‌هایی از آنکه راجع به من گفته شده. شاید از زمانی که از ایران خارج شدم به تعداد انگشت شمار و در حد سه یا چهار مصاحبه انجام داده‌ام، طبیعی است وقتی از من راجع به حضورم در این کشور سوال پرسیده می‌شود باید پاسخ دهم.

* از خط قرمزهایم عبور کرد
سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه تاکید کرد: هرگز در مصاحبه‌ها پاسخ کسی را نداده‌ام و نمی‌خواهم در رسانه یک دوئل ایجاد کنم که جواب کسی را بدهم اما صوفی زاده از خط قرمزهای من عبور کرده است چرا که راجع به کشورم، ایران و ایرانی که همگی خط قرمز مان هست صحبت‌هایی را به زبان آورده و من را زیر سوال برده است.

* ۲۵ سال خاک ورزش مملکتم را خورده‌ام
وی افزود: از ۱۶ سالگی در ورزش این مملکت حضور داشتم، حدود ۱۲ سال در تیم ملی والیبال به عنوان بازیکن شرکت کرده‌ام، ۵ سال به عنوان سرمربی فوتبال و ۵ سال به عنوان سر مربی فوتسال د ر مقاطع مختلف حضور داشتم، در تمام این سال‌ها در مسابقات باشگاهی هم کار مربیگری انجام داده‌ام و پیوسته نزدیک به ۲۵ سال است که خاک ورزش مملکت را خورده‌ام و حتی یک روز بیکار ننشسته‌ام. در این سال‌ها هم در فوتبال و هم در فوتسال افتخارآفرینی کرده‌ام.

مظفر در ادامه اظهار داشت: من علاقه‌ای به خروج از کشور و آمدن به کویت نداشتم و هیچ گاه دلم نمی‌خواست از خاکم دور باشم، صوفی زاده این را بداند که شاید برای خیلی‌ها این یک آرزو باشد. اما حضور در کویت ایده آل من نبوده است

* مبلغ قرار دادم را بگویند تا معنی هنگفت را متوجه شوم
شهرزاد مظفر با اشاره به صحبت‌های صوفی زاده درباره قرارداد هنگفت او در کویت خاطرنشان کرد: کدام قرارداد هنگفت؟ صوفی زاده تا چه اندازه از جزییات قرارداد من آگاهی دارد؟ مبلغ قرارداد من را اعلام کند تا بلکه من نیز معنی هنگفت را متوجه شوم، اگر نصف همین پول یا حتی یک سوم آن را در ایران دریافت می‌کردم هرگز حاضر به حضور در کویت نمی‌شدم. من دوست داشتم برای دخترانم و برای کشورم کار کنم و تمام انرژی خود را در خاک ایران بگذارم. من نمی‌توانستم با اندک مبلغی که در ایران دریافت می‌کنم پاسخگوی زندگی ام باشم. صوفی زاده تصور کرده من برنده این ماجرا هستم، در حالی که این‌طور نیست چون دوست داشتم در کشورم باشم. اگر نصف این قرارداد را می‌گرفتم از کشور خارج نمی‌شدم.

* چرا در زمان عصبانیت نوک پیکان را به سمت من گرفته است؟
او در ادامه به این بخش از صحبت‌های صوفی زاده اشاره کرد که خاک کویت را به رخ ایران کشیده است، گفت: من در کدام مصاحبه چنین کاری را انجام دادم، چرا صوفی زاده زمانی که عصبانی می‌شود نوک پیکان را به سمت اهداف غلط می‌گیرد؟ چرا حال که برخی از رسانه‌ها گزارش‌هایی را علیه او منتشر کرده‌اند صوفی زاده پیکان حملاتش را علیه من گرفته است؟ چرا با آبروی دیگران بازی می‌کند؟ او چگونه می‌تواند به همین راحتی با آبروی یک نفر بازی کند. تمام صحبت‌هایی که صوفی زاده انجام داده است تصورات ذهنی خودش است. چرا که در حال حاضر عصبانی است. اگر او در آرامش یک بار دیگر با چنین سوال‌هایی مواجه شود قطعاً خودش را کنترل خواهد کرد.

* زیر صفر بودن کویت به رخ کشیدن است؟
مظفر اضافه کرد: اگر من در گذشته هزاران بار تمایل داشتم در ایران حضور داشته باشم حال با حضورم در کویت صدها برابر از قبل آرزو دارم در کشورم کار کنم. در تمام مصاحبه‌هایم اعلام کردم کویت در فوتسال بانوان زیر صفر قرار دارد اگر این به رخ کشیدن است دیگر چیزی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

* چرا منت گذاشته می‌شود؟
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در ادامه به فرصتی که صوفی زاده به او برای حضور در تیم ملی داده است، اشاره کرد و گفت: صوفی زاده طوری صحبت کرده که برای حضورم در تیم ملی منت بر سر من گذاشته است، مگر من بدون کارنامه بوده‌ام! حدود ۲۵ سال در ورزش مملکتم خون جگر خورده‌ام و افتخارات بسیاری کسب کرده‌ام. حال او طوری صحبت کرده که من در کنار صانعی در قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده‌ام. تیم ملی فوتسال بانوان با مربی اسپانیایی و اوکراینی رتبه پنجم و چهارم را در بازیهای داخل سالن کسب کرد اما من برای اولین بار موفق شدم در بازی‌های آسیایی اینچئون تیم ملی را در سکوی نایب قهرمانی قرار دهم و استارت افتخارات بانوان فوتسالیست زده شد. نمی دانم این چه ادبیاتی است که صوفی زاده در صحبت‌هایش استفاده می‌کند و بارها گفته من شهرزاد مظفر را به تیم ملی آوردم، بله شما مرا آوردید و من هم تیم را قهرمان آسیا کردم و با افتخار تحویل شما دادم و جدا شدم.

* قهرمانی متعلق به یک کشور است نه یک شخص
مظفر تاکید کرد: تا به امروز نمی‌خواستم راجع به این موضوع صحبت کنم در زمان بازگشت تیم از قهرمانی آسیا صوفی زاده قهرمانی تیم را به نام صانعی ثبت کرد آن زمان نمی‌خواستم کام این قهرمانی را برای کسی تلخ کنم و هیچ گاه هم اهل دوئل رسانه‌ای نبوده‌ام اما ظاهراً هر چقدر متانت به خرج دهیم از آن سوءاستفاده می‌شود. من احترام بسیاری برای صانعی قائلم و از خدمات او تشکر کرده‌ام. هیچکس نمی‌تواند قهرمانی یک تیم را به اسم خود ثبت کند حتی من که سرمربی تیم بوده‌ام چرا که قهرمانی متعلق به یک کشور است نه نایب رئیس و فدراسیون یا هر کس دیگری. هیچکس نمی‌تواند این قهرمانی را به نفع خودش مصادره کند.

* نقش مشاور فنی را از سرمربی پررنگ‌تر کرد
مظفر افزود: صوفی زاده همیشه حرف از دفاع از حقوق زنان می‌زند اما پس از قهرمانی بارها نقش صانعی را پررنگ‌تر کرد و مشاور فنی مرد را بالاتر از من سرمربی قرار داد. احترام زیادی برای صانعی قائلم اما او حتی در یک جلسه تمرینی در ایران حضور نداشت و تنها به همراه تیم به سفر آمد تا تیم را آنالیز کند اما پس از بازگشت نقش مشاور فنی مرد از من سرمربی پررنگ‌تر شد. همه این را بدانند قلب من برای ایران می تپد و حضورم در کویت شرایط ایده آل من نبوده است اگر من نصف همین پول را در ایران می‌گرفتم محال بود به اینجا بیایم.

* یک ذره برای خاطرات خوبمان احترام قائل باشیم
شهرزاد مظفر اظهار کرد: سعی کردم با خاطره خوش از ایران جدا شوم، ما با قهرمانی در آسیا خاطره‌ای خوش در ذهن‌ها ایجاد کردیم چرا باید با چنین درگیری‌هایی این خاطرات را از بین ببریم؟ چرا نمی‌توانیم با خاطرات خوب در کنار هم باشیم و این آب را گل آلود نکنیم؟ برای تمام خاطرات خوب مان حداقل یک ذره احترام قائل باشیم و در پاسخ به منتقدان نوک پیکان خود را به سمت بقیه نبریم.

او تاکید کرد: حتی در جابجایی و انتقال مربیان و بازیکنان مرد که مدام در حال جابجایی هستند در حالی که از مدت زمان قراردادهایشان باقی مانده است به این اندازه جنجال به پا نمی‌شود که درباره من شد. من بدون هیچ دلخوری و پس از اتمام قراردادم ایران را ترک کردم چرا باید اینگونه مورد انتقاد قرار گیرم؟

سرمربی سابق تیم ملی در پایان گفت: چرا فکر می‌کنند پول چیز بدی است، مگر نباید ما زندگی داشته باشیم، من زمانی که از ایران خارج شدم که حتی یک تیم باشگاهی نداشتم، انصاف هم چیز خوبی است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.