کد خبر : 138574
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 14:57
-

رستمی: در ورزشگاه خودمان غریب هستیم/ به خاطر اشتباه فردی نبردیم

رستمی: در ورزشگاه خودمان غریب هستیم/ به خاطر اشتباه فردی نبردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی پس از تساوی تیمش برابر تیم اهورا بهبهان در جمع خبرنگاران؛ اظهار کرد: این بازی از اهمیت خاصی برای ما برخوردار بود به این دلیل که می‌خواستیم نشان دهیم تساوی برابر گیتی پسند اتفاق نبوده است و نتایج خوبمان ادامه پیدا کند. همچنین تیم اهورا چیزی برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی پس از تساوی تیمش برابر تیم اهورا بهبهان در جمع خبرنگاران؛ اظهار کرد: این بازی از اهمیت خاصی برای ما برخوردار بود به این دلیل که می‌خواستیم نشان دهیم تساوی برابر گیتی پسند اتفاق نبوده است و نتایج خوبمان ادامه پیدا کند. همچنین تیم اهورا چیزی برای از دست دادن ندارد و همیشه در همه بازی ها با انگیزه بازی می‌کنند و برای اثبات خود به میدان می آیند.

سرمربی تیم هایپر شهر شاهین شهر ضمن تبریک به تیم اهورا، گفت: متاسفانه به مدیریت نداشتن مدیران شهر خود که تجربه بازی کردن ندارند باختیم. اگر قرار است تماشاگر نیاید الزام کنند که نیایند. متاسفانه اشتباه فردی نیز داشتیم که روی گل آخر امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد.

در این بازی مجید کیانی و محمد نوید بخش را مصدوم شدند؛ امیوارم در روزهای آتی  شرایط بهتری پیدا کنند؛ مطمعناً در روزهای آتی  حرف های بیشتری برای گفتن داریم. متاسفانه کامبیز گمرکی از ناحیه کتف مصدوم شد و حسین قپانچی نیز با مصدومیت بازی می‌کرد. بدلیل اینکه مصدومیت گریبانگیر تیممان بود، مجبور بودیم از بازیکنانی که فاکتورهای دفاعی بیشتری دارد استفاده کنیم که همین امر باعث شد مقداری عقب بشینیم. در صورتی که مانند نیمه اول دستمان در انتخاب نفرات باز بود شاید می‌توانستیم بیشتر رو به جلو بازی کنیم.

رستمی ضمن انتقاد از تغییر برخورد داوران بعد از پنج خطایی شدن تیم ها، گفت: من نمی‌توانم روی گل آخر نظر دهم و با توجه به اینکه بازی پخش زنده بود، تکرار صحنه می تواند گویا باشد. چیزی که من از این زاویه دیدم گل نشد. مورد بعدی این است که در زمان ۵ خطا شدن داوران سطح خطا گرفتن را بالا می‌آورند. فکر می‌کنم از چند خطا یکی از آن‌ها را می‌توانست سوت بزند. امیدوارم که تیم ما به نحوی بازی کند که مشکلی برای اشتباهات فردی و داوران نداشته باشد.

وی ضمن انتقاد بابت اخراج بانوان از ورزشگاه بعد از گذشت یک نیمه از بازی، گفت: سال گذشته هماهنگ کرده بودیم بانوان در سالن حضور داشته باشند؛ جو سالن ما نیز خوب است و کوچک ترین توهینی نیست. بانوانی که می‌آیند از خانواده‌های ما هستند؛ دوست داریم بانوان حضور داشته باشند اما روال قانونی آن باید طی شود. اینکه پس از گذشت بیست دقیقه از زمان بازی به ما ا موضوع دستور خروج بانوان را انتقال می‌دهند منطقی نیست. فکر می‌کنم در ورزشگاه خود غریب هستیم که بسیار بد است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

عامل اصلی تساوی اول سرمربی هایپر و بعدا داوری بود