کد خبر : 138646
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 16:43
-

صوفی‌زاده: به دنبال میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا در ایران هستیم

صوفی‌زاده: به دنبال میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا در ایران هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نائب‌رئیس فدارسیون فوتبال در امور بانوان گفت: با حمایت انصاری‌فرد، به دنبال میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ایران هستیم.لیلا صوفی‌زاده صبح امروز در نشست نمایندگان فوتسال بانوان کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید از زحمات مهدی برادران، رییس سابق هیات فوتبال خراسان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نائب‌رئیس فدارسیون فوتبال در امور بانوان گفت: با حمایت انصاری‌فرد، به دنبال میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ایران هستیم.
لیلا صوفی‌زاده صبح امروز در نشست نمایندگان فوتسال بانوان کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید از زحمات مهدی برادران، رییس سابق هیات فوتبال خراسان رضوی تشکر ‌کنم. وی در دوران مدیریتش حمایت خوبی از فوتسال بانوان خراسان رضوی شکل داد. امیدوارم این روند در دوران فعالیت رییس جدید هیات فوتبال خراسان رضوی، احسان اصولی نیز تداوم یابد.
وی افزود: با حضور حسن انصاری‌فرد که از جنس فوتسال است، اتفاقات و حمایت‌های خوبی شکل گرفته است. امیدوارم با حضور او بتوانیم میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ایران باشیم. در آسیا در دو دوره متوالی به عنوان قهرمانی دست یافتیم که این جایگاه، رسالت و وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند.
نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان خاطرنشان کرد: بستر اصلی تیم ملی فوتسال، لیگ برتر در رده بزرگسالان و سایر رده‌های سنی است. علاوه بر ارتقای دانش‌مان در این حوزه باید به گونه‌ای عمل کنیم که مورد انتقاد قرار نگیریم. در این مسیر ناملایماتی وجود دارد که امیدوارم از آن سربلند خارج شویم.
وی عنوان کرد: از زحمات فاطمه شریف در عرصه‌های ملی  و باشگاهی نیز تشکر می‌کنم و بابت حضور مجددش در فوتسال خراسان به او تبریک می‌گویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.