کد خبر : 138612
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 14:52
-

مصدومیت پی‌درپی ملی‌پوشان گیتی‌پسند/ احتمال دوری ۳ ماهه سنگ‌سفیدی

مصدومیت پی‌درپی ملی‌پوشان گیتی‌پسند/ احتمال دوری ۳ ماهه سنگ‌سفیدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در خانه حفاری اهواز با سه گل شکست خورد تا هم‌چنان بدون پیروزی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر باشد. با این حال در دقایق پایانی این بازی مصدومیت محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش این تیم، شکست قرمزپوشان اصفهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در خانه حفاری اهواز با سه گل شکست خورد تا هم‌چنان بدون پیروزی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر باشد. با این حال در دقایق پایانی این بازی مصدومیت محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش این تیم، شکست قرمزپوشان اصفهانی را تحت‌الشعاع قرار داد.

این تیم که در هفته اول چهار بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت برای هفته دوم نیز با تمام قوا به میدان نرفت با این حال مصدومیت سنگ سفیدی در مصاف با حفاری بار دیگر این تیم را با چالش نبود بازیکنان کلیدی روبه‌رو خواهد کرد.

بر اساس شنیده‌ها سنگ سفیدی از ناحیه مچ پا به شدت مصدوم شده و فعلاً منتظر است تا ورم پایش خوابیده تا برای مشخص شدت میزان مصدومتش ام. آر.ای بدهد. مصدومیت این ملی پوش به اندازه‌ای است که حداکثر به مدت سه ماه دور از میادین خواهد بود و قطعاً به بازی هفته سوم گیتی پسند با آذرخش نخواهد رسید.

عالیقدر و برمشوری هم قبل از شروع هفته اول دچار مصدومیت شدند و قادر به همراهی گیتی پسند در دو بازی ابتدایی نبودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.