کد خبر : 138581
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 12:52
-

پرهیزکار: پاداش ملی‌پوشان فوتسال را می‌دهیم/ کمیته فنی تصمیم‌گیرنده در مورد شاندیزی است

پرهیزکار: پاداش ملی‌پوشان فوتسال را می‌دهیم/ کمیته فنی تصمیم‌گیرنده در مورد شاندیزی است
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به میزبانی خوبی که در مسابقات تبریز داشتیم می‌توانیم با آورده مالی آن پاداش بازیکنان فوتبال ساحلی و فوتسال را بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار دبیر کمیته فوتسال در خصوص اینکه  آیا برنامه‌های تیم ملی فوتسال اجرایی می‌شود یا خیر، گفت:‌ ما مقدمات کار را فراهم کردیم و این هفته همه چیز نهایی خواهد شد. بعد از مشخص شدن همه چیز این مسئله را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی در خصوص اینکه مسابقات فوتسال پخش زنده  نمی‌شود و به همین خاطر اسپانسرها برای همکاری جلو نمی‌آیند، افزود: الان برخی بازی‌ها پخش زنده تلویزیونی دارد اما این سؤال را باید از آقای انصاری‌فرد بپرسید چرا که ما بیشتر درگیر تیم ملی هستیم و از همین حالا تا جام جهانی همه برنامه‌های ما پر شده است.

پرهیزکار در مورد اینکه چه موقع پاداش ملی‌پوشان پرداخت خواهد شد تا آنها با روحیه بالاتری کار را ادامه دهند، افزود:‌ به شخصه شرمنده تیم‌ها و ملی‌پوشان هستم ولی ما به صورت جدی این مسائل را پیگیری می‌کنیم. با توجه به میزبانی خوبی که در تبریز داشتیم این مسئله آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشت و پس از واریز شدن این پول‌ها می‌توانیم همه مطالبات تیم‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و خانم‌ها را پرداخت کنیم.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سؤال که احتمال تغییر در کادر فنی تیم فوتسال زیر ۲۰ ساله‌ها وجود دارد یا خیر، گفت: در این باره کمیته فنی تصمیم‌گیرنده است. البته در این خصوص صحبت‌هایی با شاندیزی انجام شده اما او زحمات زیادی کشیده و برای تربیت شاندیزی هزینه شده و به همین خاطر نباید راحت این چنین افرادی را از دست بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.